Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal dan maar even tegengas geven...:cheesy:
Ik zou opzich wel zonder FPM kunnen ik vind het totaal niet gezellig hier, je komt alleen maar promotie van Wagenvoort en Alpeco tegen en de rest is niks. Verder zijn er hier ook een aantal gasten die denken dat ze te goed zijnush:
Ik heb me enkel hier gerigristreerd omdat de laatste tijd nog maar weinig forums in de lucht zitten al zit ik wel heel veel op Feuerwerk.net en Fire-works.it want ken de site al jaren maar vind totaal niet intressant, nou moet ik zeggen de layout hiervoor gaf nog wel enigsinds een leuke sfeer maar sinds dat veranderd was zie je mij nog maar weinig op FPM.
Maargoed iedereen zijn mening en je bent hier niet verplicht te komen:blink1:
Het is wel duidelijk dat je niet vaak komt want ik zie niet echt promotie van Alpeco en Wagenvoort. En als dat wel zo zou zijn zou het komen omdat het dan bedrijven zijn die informatie naar buiten brengen waar andere nog weleens (Altijd) moeilijk over doen.
Maar omdat je zo lekker negatief ben zal ik je straks van de site afhalen. Dan kan je lekker bij de andere gezellig gaan doen...
Veel Plezier
Nou volgens mij zijn er nog genoeg bedrijven zie Original Fireworks of Harry loods die staan altijd open voor vragen zie het probleem daarn niet van in.
En wat betreft van de site verwijderen echt zwak van je dat je niet tegen kritiek kunt hoor, maargoed dat zegt iets over jezelf.
Ik zou zeggen doe wat je niet laten kunt.
Silberblitz!
Ik zal dan maar even tegengas geven...:cheesy:
Ik zou opzich wel zonder FPM kunnen ik vind het totaal niet gezellig hier, je komt alleen maar promotie van Wagenvoort en Alpeco tegen en de rest is niks. Verder zijn er hier ook een aantal gasten die denken dat ze te goed zijnush:
Ik heb me enkel hier gerigristreerd omdat de laatste tijd nog maar weinig forums in de lucht zitten al zit ik wel heel veel op Feuerwerk.net en Fire-works.it want ken de site al jaren maar vind totaal niet intressant, nou moet ik zeggen de layout hiervoor gaf nog wel enigsinds een leuke sfeer maar sinds dat veranderd was zie je mij nog maar weinig op FPM.
Maargoed iedereen zijn mening en je bent hier niet verplicht te komen:blink1:
als je de jongens een beetje kent begrijp je hun reacties soms ook beter![]()
en zeker als je de jongens beter leert kennen wordt het alleen maar gezelliger
groet joosti