9 december 2013 #1 P Pancake77 Registered User Top bak voor een mooie prijs vind ik zelf. Vreemd dat deze nog niet besproken is? Persoonlijk ook een mooie concurrent voor de 4 seasons van Rubro met de heerlijke tempoversnelling :lub: Bij sommige Intratuin winkels te verkrijgen voor € 89.00
Top bak voor een mooie prijs vind ik zelf. Vreemd dat deze nog niet besproken is? Persoonlijk ook een mooie concurrent voor de 4 seasons van Rubro met de heerlijke tempoversnelling :lub: Bij sommige Intratuin winkels te verkrijgen voor € 89.00
9 december 2013 #4 B blackpowder Registered User Nice , mooie box voor een goede prijs. En idd net als hierboven vernoemd de big momma. Had ik nog niet meteen gezien :-o Laatst bewerkt: 9 december 2013
Nice , mooie box voor een goede prijs. En idd net als hierboven vernoemd de big momma. Had ik nog niet meteen gezien :-o
9 december 2013 #5 A AWG Registered User toch als ik zou kiezen koos ik voor deze met dit prachtige label:hehe!:
10 december 2013 #6 painkiller Registered User Ik heb mijn Big Momma ook omgezet naar de Four Dragons alleen al voor het mooie label!
10 december 2013 #7 V VuurwerkAlmere Registered User Wat een knallen zeg!! Bij de Intratuin bij mij hebben ze hem niet, maar de Big Momma heb ik wel al eerder voorbij zien komen. Toch maar eentje bestellen denk ik!
Wat een knallen zeg!! Bij de Intratuin bij mij hebben ze hem niet, maar de Big Momma heb ik wel al eerder voorbij zien komen. Toch maar eentje bestellen denk ik!
10 december 2013 #8 Tony Administrator Medewerker Mocht je de four dragons of de Big Momma niet vinden, kijk dan even bij een GroenRijk filliaal. Daar staat de BoomBox en dat is dezelfde https://www.vuurwerkplanet.nl/groenrijkthaantje/v_389_36552/boombox144s/p24614_97009
Mocht je de four dragons of de Big Momma niet vinden, kijk dan even bij een GroenRijk filliaal. Daar staat de BoomBox en dat is dezelfde https://www.vuurwerkplanet.nl/groenrijkthaantje/v_389_36552/boombox144s/p24614_97009
16 december 2013 #9 M masterq Registered User ik heb m dit jaar voor een schappelijke 99 euro ben benieuwd