Foto's uploaden naar het foto album voor iedereen beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
ik probeerd nu al tot 3 maal toe een aantal foto's up te loaden zoals ik had belooft, om te laten zien wat een canon ixus 7I zoom kan in autom. vuurwerkstand.

lukt me niet krijg fatal error.

bestanden zijn 1024x768
wat doe ik verkeerd? kan iemand me helpen?

Probeer de naam van de foto aan te passen , of als het nog geen jpg , jpg van te maken.

Tony

Administrator
Medewerker
Het probleem van foutmeldingen is eindelijk zo goed als opgelost. Ik zag vandaag dat er nog een hoop mensen waren die fotos groter dan 1 mb of groter dan 1024 x 768 in hun wachtrij op de server hadden staan.

En omdat het foto album is ingesteld op een max van 1024 x 768 accepteerd hij de grotere fotos niet en blijven deze staan. Elke keer dat je hierna foto wilt uploaden krijg je een foutmelding. Deze is niet van de nieuwe fotos maar van die ene foto te grote foto die nog in de wachtrij staat te wachten,.

Ik heb nu al deze mappen leeg gemaakt zodat iedereen weer zonder problemen kan uploaden. Vergeet alleen niet dat een foto maximaal 1024 x 768 pixels mag zijn.

Nu zou het allemaal zonder problemen moeten lukken!!!!

raymondv

Registered User
Het probleem van foutmeldingen is eindelijk zo goed als opgelost. Ik zag vandaag dat er nog een hoop mensen waren die fotos groter dan 1 mb of groter dan 1024 x 768 in hun wachtrij op de server hadden staan.

En omdat het foto album is ingesteld op een max van 1024 x 768 accepteerd hij de grotere fotos niet en blijven deze staan. Elke keer dat je hierna foto wilt uploaden krijg je een foutmelding. Deze is niet van de nieuwe fotos maar van die ene foto te grote foto die nog in de wachtrij staat te wachten,.

Ik heb nu al deze mappen leeg gemaakt zodat iedereen weer zonder problemen kan uploaden. Vergeet alleen niet dat een foto maximaal 1024 x 768 pixels mag zijn.

Nu zou het allemaal zonder problemen moeten lukken!!!!

Bedankt, ik denk dat dit ook de fout was welke ik via de PM meldde!

MorningGlory

Registered User
Ik heb net een album aangemaakt met 3 foto's erin.
Nu wil ik die foto's posten in een bericht in een topic.
Hoe moet dat?

Ik vind nergens hoe het moet, ondanks dat ik de "sticky" heb doorgelezen.

Michel_G

Zilveren Member
Ik heb net een album aangemaakt met 3 foto's erin.
Nu wil ik die foto's posten in een bericht in een topic.
Hoe moet dat?

Ik vind nergens hoe het moet, ondanks dat ik de "sticky" heb doorgelezen.

Bij (onder) je foto heb je meerdere links staan die je kan kopieren. Als je de BB code kopiert, moet je die plakken in je bericht en dan staat het direct goed. (Aangezien er in die code al de [.IMG] [./IMG] tags zijn gebruikt. (Punten moet je er uit laten, maar heb ik er in gezet, omdat ze anders niet zichtbaar zijn.))

Je kan ook de directe link pakken, dan boven in beeld als je een bericht plaatst dat plaatje met die bergen aan klikken (dan krijg je de bovenstaande tags) en daar de directe link tussen plakken.

Als het goed is moet het zo lukken!

Laatst bewerkt:

MorningGlory

Registered User
Bij (onder) je foto heb je meerdere links staan die je kan kopieren. Als je de BB code kopiert, moet je die plakken in je bericht en dan staat het direct goed. (Aangezien er in die code al de tags zijn gebruikt.)

Je kan ook de directe link pakken, dan boven in beeld als je een bericht plaatst dat plaatje met die bergen aan klikken (dan krijg je de bovenstaande tags) en daar de directe link tussen plakken.

Als het goed is moet het zo lukken!

Die BB code heb ik gekopieerd in een berich, maar dan blijft het bericht leeg.
Ik heb aardig wat verstand van computers (al zeg ik het zelf) en heb het formaat van de foto;s aangepast, maar hier ben ik te achterlijk voor.

Toch bedankt voor je reactie, maar ik laat het hele foto gebeuren maar voor wat het is.

KruitFreak

Registered User
Vreemd, bij mij werkt het niet. Ik kan ook geen nieuw album aanmaken. Ik krijg de volgende melding:
Sorry, Personal Albums are not enabled.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik was vergeten de instellingen te veranderen.
Dit had wel al gemoeten omdat jullie nu in een andere usergroup zitten.
Het is nu opgelost!

chevre

Registered User
Hallo,

Ik krijg bij het uploaden van (meer dan twee) foto´s, telkens deze melding:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 10204 bytes) in /home/admin/domains/freakpyromaniacs.com/public_html/album/image-inc.php on line 116

Ik heb de foto's verkleind en zijn niet groter als hiervoor aagegeven. Ook zijn het gewoon jpg-bestanden.
Heeft iemand dit probleem ook of weet een oplossing. Alvast bedankt!

Groet,
Chevre

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Hallo,

Ik krijg bij het uploaden van (meer dan twee) foto´s, telkens deze melding:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 10204 bytes) in /home/admin/domains/freakpyromaniacs.com/public_html/album/image-inc.php on line 116

Ik heb de foto's verkleind en zijn niet groter als hiervoor aagegeven. Ook zijn het gewoon jpg-bestanden.
Heeft iemand dit probleem ook of weet een oplossing. Alvast bedankt!

Groet,
Chevre

Er stonden bij jou enkele bestanden in de wachtrij van 1mb tot 4mb (folders).
Ik heb deze uit de wachtrij gehaald en als je nu weer gaat uploaden (max 1024*768 , 1024kb max) moet het weer werken.

chevre

Registered User
Er stonden bij jou enkele bestanden in de wachtrij van 1mb tot 4mb (folders).
Ik heb deze uit de wachtrij gehaald en als je nu weer gaat uploaden (max 1024*768 , 1024kb max) moet het weer werken.

Thnx Vuurwerkfreakz!

Werkt weer perfect. Blijkbaar heb ik de originele grote een keer aangeklikt om up te loaden..

Hilsen,
Gert

Tony

Administrator
Medewerker
Had hier de laatste tijd ook problemen mee; het niet kunnen oploaden.
Allles gebrobeerd; Foto's geresized naar max van 1024px, bestandsnamen aangepast, firewall uit.
Bleek het aan me Pop-Up Blocker te liggen (spinny)
Schakel dus je pop-up blocker even uit, ook in bijvoorbeeld je Google-Toolbar.
Maar alsnog, kan ik hooguit 1 foto tegelijkertijd uploaden. Het zal niet aan mijn uploadsnelheid liggen (1MB/sec).
Of staat de time-out functie an het uploaden erg laag. Dat, wanneer het bijvoorbeeld langer duurt dan 5 seconde je een foutmelding krijgt?

Dit is een gekopieerde post ???
Het werkt hier allemaal naar behoren.

KoenL

Registered User
Ga naar de foto die je wil verwijderen en klik op dit icoontje:
image_edit.png

Onderaan staat 'If you want to delete this image completely, check this box'. Aanvinken en op submit klikken. :blink1:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan