Film van grote vuurwerkrek 2004-2005

GMP82

Zilveren Member
blacklabel zei:
leuk gedaan, hoe lang ben je bezig geweest om dit te bouwen?

het houten frame stond gelukkig nog van het jaar ervoor, met het vullen ben ik wel ruim een halve dag bezig geweest. Het ontwerpen en in elkaar zetten van het rek zelf, kost veel meer tijd (als je het goed / veilig wilt doen)

GMP82

Zilveren Member
Kiwi_Kevin zei:
Wat is jouw mening trouwens over die Knock-outs? vergelijkbaar met thunderking? Of duidelijk minder. Is dat ook gewoon een kleurenboeketje, of komt die crackling van de knock-out? Groetjes

Zie deze thread: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=4618
filmpje nummer 8

Thunderking is beter dan knockout (qua knal iig) Zowel thunderking als knockout stellen qua "boeketje" weinig voor. De crackling boeketjes die je noemt, komen van de shocks.

vuurwerk bjorn

Registered User
aller eerst mijn complimenten,wat een mooi rek zeg het filmpje heb ik helaas niet kunnen kijken hij deed het niet bij mij:'(
ik denk dat ik dit jaar ook een rek ga bouwen hierin komt dink ik:
10 vuurpijlen(welke weet ik nog niet).
20 rom kaarsen 10 shots.
20 knock outs.
en misschien nog wat fonteinen.
als iemand nog ideen heefd voor mijn rek hoor ik het graag.
PS: miss moet ik hier een nieuw topic voor openen?

GMP82

Zilveren Member
vuurwerk bjorn zei:
aller eerst mijn complimenten,wat een mooi rek zeg het filmpje heb ik helaas niet kunnen kijken hij deed het niet bij mij:'(
ik denk dat ik dit jaar ook een rek ga bouwen hierin komt dink ik:
10 vuurpijlen(welke weet ik nog niet).
20 rom kaarsen 10 shots.
20 knock outs.
en misschien nog wat fonteinen.
als iemand nog ideen heefd voor mijn rek hoor ik het graag.
PS: miss moet ik hier een nieuw topic voor openen?

[EDIT: de link van rapidshare werkt nog steeds, volg de instructies en dan zou het moeten lukken. ]

wat betreft je vraag, liever in een ander topic idd, om replies gescheiden te houden. Suc6 met bedenken / voorbereiden, etc.

Laatst bewerkt:

Invader

Nieuwe Member
Mooi ding! jammer van het tempo. En de single-shots waren niet optimaal gefilmd, maar dat licht niet zozeer aan jou(bigg)

GMP82

Zilveren Member
Lezen is echt heel moeilijk:

DIT KOMT LETTERLIJK UIT DE BEGINPOST:
***Informatie over gebruik van Rapidshare***
Klik met de linkermuisknop op bovenstaande link. Je komt nu op de site van rapidshare terecht. Als je naar beneden scrolled zie je een tabel waarin de knoppen “free” en “premium” staan. Klik op “free”. Je komt nu op een nieuwe pagina, waar onderaan een teller loopt hoe lang je moet wachten voor je downloadlink verschijnt. Zodra de tijd verstreken is, kun je de film downloaden door met de rechtermuisknop er op te klikken en ‘doel opslaan als’ te gebruiken.

Bovenaan