WINKEL Feuerwerk Bunde

peter82

Registered User
Hier ben ik dit jaar voor het eerst geweest. Wat een ellende... Bestelling geplaatst; afhaalmoment 29 december 20-22u. 's Ochtends vroeg las ik al in het nieuws dat er files stonden en bij de winkel nog eens een rij van 1,5 uur. Zelf kwam ik om 19.50u aan, en ik heb letterlijk 3 uur moeten wachten op mijn vuurwerk. Degenen die niet vooraf hadden besteld hadden het beter bekeken, want die konden zo naar binnen lopen en die waren ook redelijk snel weer buiten.

Prima collectie en prijzen, en het personeel was vriendelijk - maar dit ga ik mezelf in ieder geval niet nog een keer aandoen.

Schuim

Moderator
Medewerker
Oef, dat is wel pijnlijk.
Helemaal omdat, mochten ze genoeg ruimte hebben, ze prima alles kunnen voorbereid hebben en het niks anders dan even nalopen is.

peter82

Registered User
Vind ik ook, dit is in principe niet nodig. Gewoon te veel bestellingen aangenomen dan. Personeel leek ook overdonderd, en er liep wel iemand rond die op zoek leek naar een verklaring. Hij had het erover dat er veel mensen waren die eigenlijk pas de 30e of 31e hun afhaalmoment hadden en er toch al op de 29e waren, maar dat leek mij een smoes :rolleyes: Ik geloof nooit dat ineens honderden mensen precies dat idee hebben.

Ach, het was vervelend, maar de sfeer bleef verder goed. Kan gebeuren, van mensen om mij heen begreep ik overigens dat het zeker niet elk jaar zo is. Maar ik wilde toch mijn ervaring even delen; ik kon vooraf maar moeilijk informatie vinden over deze winkel, anders dan Google reviews.

Bovenaan