Fallas 2012 Video,s Street mascletas

Dreek

Registered User
Ik dacht het zelfde Rick! Een schitterend stukje vuurwerk! Ik denk zelf wel dat het goed is toe te passen in de mascleta's op La Plaza Ayuntamiento al moet je wel rekening houden met je andere effecten, maar toppertje!
Ik moest ook denken aan de L02 Ugly Joe van Zena.

Inderdaad zeer spectaculair om te zien, maar ook redelijk link.

Zoals je in de film ziet vliegen er een paar door het hek heen, ook de pop moest er 2 of 3 keer aan geloven.

Later die avond nog een nocturna gezien waarbij deze trueno's ook gebruikt werden, toen vlogen ze bijna het publiek in en tegen een 4'' rek wat stond te blazen, oppassen geblazen met deze dingen dus:hehe!:

Poziloc

FPM Hangouderen
Blijft altijd heerlijk deze Mascleta...heb hem dit jaar moeten laten gaan vanwege de tijd dat deze Mascleta zou beginnen.
Chris bedankt voor de de film...zo kan ik hem alsnog zien

shinji

Moderator
Medewerker
En wij elk jaar maar de 1000 euro mascletas in Ruzafa bekijken. Zo zie je maar dat als je verder kijkt als je neus lang is je heel veel moois kan meemaken in Valencia. Geweldig Kries.

USRRobiwan

Registered User
De straat Mascleta van mevrouw Marti was echt de langste straat mascleta die ik heb gezien, ik stond helaas aan de verkeerde kant dus alle rook kwam mijn kant op maar heb aardig wat gefilmd na afloop: ik heb de straat op google maps aangeduid en de lengte heb ik aangegeven met de blauwe lijn hij was echt groot!.

http://maps.google.nl/maps?saddr=Ca...T6_w;FfokWgIdIlf6_w&t=h&dirflg=w&mra=ltm&z=19

usrrobiwan-albums-straat-mascleta-picture3855-mevrouw-marti-aan-het-werk.jpg

Zodra ik tijd heb zal ik alle Mascleta's uit deze buurt erop gooien, Er was ook een prachtige nocturna met digitaal. Hier alvast wat fotos hiervan:
usrrobiwan-albums-straat-mascleta-picture3851-straat-mascleta-digitaal.jpg

usrrobiwan-albums-straat-mascleta-picture3852-straat-mascleta-digitaal-2.jpg

usrrobiwan-albums-straat-mascleta-picture3853-straat-mascleta-digitaal-3.jpg

usrrobiwan-albums-straat-mascleta-picture3854-straat-mascleta-2.jpg

usrrobiwan-albums-straat-mascleta-picture3858-caballar-fx-50mm-item.jpg

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik ben benieuwd naar de films man!
Is dat digitaal in de foto een nocturna van Marti op dezelfde plek als de 19de om 15.00?

De straat Mascleta van mevrouw Marti was echt de langste straat mascleta die ik heb gezien, ik stond helaas aan de verkeerde kant dus alle rook kwam mijn kant op maar heb aardig wat gefilmd na afloop: ik heb de straat op google maps aangeduid en de lengte heb ik aangegeven met de blauwe lijn hij was echt groot!.

Zodra ik tijd heb zal ik alle Mascleta's uit deze buurt erop gooien, Er was ook een prachtige nocturna met digitaal. Hier alvast wat fotos hiervan:
usrrobiwan-albums-straat-mascleta-picture3851-straat-mascleta-digitaal.jpg

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gaaf man!
Maar eh. Deze ging gewoon om 14.00?
Als deze nou eens om 15.00 ging, zou ik me pardoes volgend jaar voegen bij de fietsende Hollanders.

Mats

Registered User
Phoe volgens mij ging deze iets na 2, want we hadden hiervoor nog een andere gezien. Maar was zeker geen 3 uur.

Dreek

Registered User
Phoe volgens mij ging deze iets na 2, want we hadden hiervoor nog een andere gezien. Maar was zeker geen 3 uur.

Kwart over 2 ging deze volgens mij.

Daarna nog 1 gezien die om half 3 ging, dus zeg tussen kwart over 2 en half 3.

Laatst bewerkt:
Bovenaan