Archief Extreme Salute

Haha... grappig dat ze in het filmpje zeggen dat hij word geleverd in 6 verschillende varianten.
Dat is nog eens met zekerheid een cake kopen die je wilt! Toppertje hoor...... :(

Ik geef het topic even een bump omhoog met de vraag hoe de ervaringen afgelopen jaarwisseling waren met de extreme salute van wolff. Dus geen vuurwerkvisie of big 19/ super 6-19.

Ik geef het topic even een bump omhoog met de vraag hoe de ervaringen afgelopen jaarwisseling waren met de extreme salute van wolff. Dus geen vuurwerkvisie of big 19/ super 6-19.

2 jaar terug waren ze nog geweldig (die van Wolff), vorig jaar heb ik ze echt gemist in mijn collectie, dit jaar ga ik toch nog een karton (12 stuks/2 sets) Extreme Salute (3.0) met dubbele lont proberen aan te schaffen in Rijssen voor 125,- euro!:hehe!:

Als je de 2 sets per set doorlont en tegelijkertijd afsteekt, heb je een doorlontbox van 6 cakes dubbel geschoten, tijdsduur ruim 3min. voor maar 125,- euro.

Ik heb deze dit jaar aangezien de China by Night niet helemaal geleverd kon worden. Kon er toen voor kiezen om 2 van deze er bij te nemen samen met de overige 4 China by Night cakes. Heb ze nog nooit eerder gehad. Ik ga zo overdag de lucht in knallen. Dus jullie horen het wel hoe die dit jaar is!!!

Back
Bovenaan