ervaring

Ian18

Registered User
Heeft er iemand ervaring met deze box of heeft er iemand een filmpje van.
ik kan deze namelijk kopen maar weet niet hoe goed deze is
knal_002_1_.jpg

Ian18

Registered User
:p vind ik ook gelukig krijg ik hem van het weekend lekker gelijk afsteken.
is ook me eerste keer dat ik zo iets heb weet me god niet hoe ik het moet afsteken. maar dat spreekzich van zelf denk ik.
heb ondertussen genoeg op deze site gekeken:p :p

nitraat4life

Registered User
Ian18 zei:
:p vind ik ook gelukig krijg ik hem van het weekend lekker gelijk afsteken.
is ook me eerste keer dat ik zo iets heb weet me god niet hoe ik het moet afsteken. maar dat spreekzich van zelf denk ik.
heb ondertussen genoeg op deze site gekeken:p :p

Denk er alsjeblieft niet te simpel over.. dan gaat het bijna gegarandeerd mis|:(

Ian18

Registered User
tja wil er wel visco er op zetten maar ken je niet meer kopen in nederland en om nou naar de buuren te rijden voor een stukje visco vind ik wel zonden.

Sweet Laker

Registered User
De Dump van Herwijnen verkoopt plaklont, misschien een idee. Ik weet niet hoe snel dit lont is, dus misschien is het wel snellont, maar iig het navragen waard lijkt me?

UtBunkertje

Registered User
Dat is gewoon visco lont, het stond hier namelijk ook in het foldertje. Toen ik vorig jaar het besteld had kreeg ik gewoon visco. En snel lont mag in Nederland niet worden verkocht aan de consument.

jaco

Registered User
prachtig spul die mortieren alleen kan ze nergens meer halen!!!!
Geef nu geen antwoorden in de trend van handelaartjes want die ken ik niet.
Kom alleen bij alpeco en original in olen.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Son-T

Registered User
Ian18 zei:
goed filmpje. maar het is toch geen schietlont he? niet dat die gelijk na ontseking gelijk af gaat.

Zoals ik het zie , zitten er in de doos 50mm shells met piped fused lont.(zie foto)
Dat zie je aan de kartonnen huls om het lont.
Maw:Dit is schietlont en gaat dus erg snel af.......

Plak er een stuk visco aan of haal een stukje van het bruine karton om de lont weg ...dan heb je nl ook weer ''gewoon'' lont.

Ikzelf heb de kitjes geschoten in Valencia en ik moet zeggen dat ze goed zijn ...

:w
sont.

bullitshot

Registered User
Hey deze ken ik

deze heb ik de afgelopen 4 jaar op rij gehad in princiepe wel leuk!! nadeel heb ik gehad dat de huls van karton is en na 4 schoten was de buis kapot en als je de volgende afstak bleek hij hangen( zeg maar) hierdoor knalde hij 1 m boven je hoofd kapot en was dit niet echt prettig!! achja voor de rest leuk vuurwerk!! inkoop prijs 4,50 verkoop prijs 15 euro als ik me kan herinneren

greets

bullitshot

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan