Emmerich im Lichterglanz (D)

Red Eagle

Registered User
Zo net wakker van een lange nacht afbreken.Dit na weer een lange dag opbouwen!Geloof me als ik zeg dat wat er af had moeten gaan allemaal top spul is en er echt hele mooi bommen tussen zaten.

Tuurlijk kunnen we allemaal gaan zeiken dat het niet om aan te zien was.Maar wat wil je als je alles goed aansluit alles weer wordt doorgemeten en de groene lampjes gaan branden en vervolgens bijna 70 procent het niet doet.

Tuurlijk deed dat bij ons ook pijn niemand heeft dit zo gewild.Maar je kunt alles nog zo goed aansluiten als de laptop of programma niet goed geinstaleerd is gaat er gewoon niets de lucht in simpelweg omdat het geen programma heeft.

Neemt niet weg dat je het maar moet durven om dit te schieten ik denk persoonlijk dat veel bedrijven hun handen hadden terug getrokken bij een opdracht als deze.
Heb nog steeds veel respect voor Hayo.En dit gun je iemand die goede bedoelingen had duitsland te veroveren echt niet!!

groeten

Laatst bewerkt door een moderator:

Vavoom

Registered User
Zo net wakker van een lange nacht afbreken.Dit na weer een lange dag opbouwen!Geloof me als ik zeg dat wat er af had moeten gaan allemaal top spul is en er echt hele mooi bommen tussen zaten.Tuurlijk kunnen we allemaal gaan zeiken dat het niet om aan te zien was.Maar wat wil je als je alles goed aansluit alles weer wordt doorgemeten en de groene lampjes gaan branden en vervolgens bijna 70 procent het niet doet.Tuurlijk deed dat bij ons ook pijn niemand heeft dit zo gewild.Maar je kunt alles nog zo goed aansluiten als de laptop of programma niet goed geinstaleerd is gaat er gewoon niets de lucht in simpelweg omdat het geen programma heeft.Neemt niet weg dat je het maar moet durven om dit te schieten ik denk persoonlijk dat veel bedrijven hun handen hadden terug getrokken bij een opdracht als deze.Heb nog steeds veel respect voor Hayo.En dit gun je iemand die goede bedoelingen had duitsland te veroveren echt niet!!

groeten

Goed om ook een reactie te lezen van achter de schermen.

Ongetwijfeld hebben er mooie bommen tussen gezeten en dat zal ook niemand hier (kunnen) ontkennen. Vanzelfsprekend is er hier ook niemand die iemand een dergelijk fiasco gunt (we willen immers allemaal graag hetzelfde zien), maar het is wel opvallend dat het vaak bij dezelfde persoon gebeurt.

stef

Member
Quote:
Originally Posted by Red Eagle
Zo net wakker van een lange nacht afbreken.Dit na weer een lange dag opbouwen!Geloof me als ik zeg dat wat er af had moeten gaan allemaal top spul is en er echt hele mooi bommen tussen zaten.Tuurlijk kunnen we allemaal gaan zeiken dat het niet om aan te zien was.Maar wat wil je als je alles goed aansluit alles weer wordt doorgemeten en de groene lampjes gaan branden en vervolgens bijna 70 procent het niet doet.Tuurlijk deed dat bij ons ook pijn niemand heeft dit zo gewild.Maar je kunt alles nog zo goed aansluiten als de laptop of programma niet goed geinstaleerd is gaat er gewoon niets de lucht in simpelweg omdat het geen programma heeft.Neemt niet weg dat je het maar moet durven om dit te schieten ik denk persoonlijk dat veel bedrijven hun handen hadden terug getrokken bij een opdracht als deze.Heb nog steeds veel respect voor Hayo.En dit gun je iemand die goede bedoelingen had duitsland te veroveren echt niet!!

groeten

Goed om ook een reactie te lezen van achter de schermen.

Ongetwijfeld hebben er mooie bommen tussen gezeten en dat zal ook niemand hier (kunnen) ontkennen. Vanzelfsprekend is er hier ook niemand die iemand een dergelijk fiasco gunt (we willen immers allemaal graag hetzelfde zien), maar het is wel opvallend dat het vaak bij dezelfde persoon gebeurt.

Goed bedoeld, maar na ZO VEEL blunders (zie stukje van Vinnie in dit topic)
kom je bij mij hier niet goed mee weg.
Zeker willen we allemaal een top show zien maar het is inderdaat wat Vavoom al zegt en dus ook door Vinnie, het is elke keer bij het zelfde persoon dat DIT gebeurd.
Men zal toch met beter moeten komen om mij te overtuigen hoe of wat omtrend deze (show)
Stef

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
erg jammer dat het een tegenvaller is geweest !! ik denk dat ze het beter aan steffes-ollig of weco kunnen overlaten :cool:

henk39

Registered User
Ik heb begrepen dat het budget rond de 40.000 euro was voor het vuurwerk. Ik denk eerder dat het feest totaal 120.000 euro heeft gekost.

Ik ben er dan zelf niet bij geweest gisteravond, maar heb daar ook helemaal geen spijt van als ik zo de recatie's allemaal zo lees.:nuts:

Of ik had al voor de bbq moeten gaan.Had ik daar mijn buik vol van gehad, in plaats van het vuurwerk.

Wat ik zelf proef, uit alle reacties is:

Dat de firma L & F, een geweldige visitekaartje heeft afgegeven daar, en de hele boel behoorlijk heeft lopen te verzieken, en te verprutsen, nu krijgt het explo systeem weer de schuld, beetje jammer, als je een echte in het vak bent,had je ondanks dat misschien de boel weigerde, handmatig de boel weggeschoten.
Om zo toch nog iets te redden, alwas het maar je naam.

En dat wil uit groeien naar 200 a 300 vuurwerken per jaar in duitsland??? Laat me niet lachen:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Beetje te veel gedroomt zeker, en denken dat je je zakken makkelijk kunt vullen op zo'n manier.Nee, dan moet je toch echt anders te voorschijn gaan komen.

En dan ook nog de pr er om heen, over hoe zo'n grote show het wel niet zou worden, het was dus veel geblaat, maar weinig wol.

Waar ik ook van schrok was het budget, een aantal post hierboven werd nog gesproken van 120.000, maar is inmiddels al terug gebracht naar 40.000, als ik zo de opbouw foto's bekijk staat er nog voor geen 10.000 op het ponton, hier had je ook best een leuke show mee kunnen maken, maar tja ze zijn in gebreke gebleven,helaas.

Wat ik persoonlijke nog het aller ergste vind is, dat je hier door in 1 keer, alles loopt te verzieken.De duitsers zullen nu wel heel erg teleurgestelt zijn in wat voor nederlandse vuurwerkbedrijf ook.Het zal dan ook heel erg moeilijk worden om nog een voet aan de grond te krijgen daar.

L & F bedankt voor jullie wan prestatie, misschien wordt het tijd dat jullie maar een krantenwijk gaan nemen of zo. En van de knallers afblijven, of bij iemand in de leer gaan, die jullie de kneepjes van het vak bij kan brengen.Zodat je weet wat je moet doen als er iets weigert.

Ach, ik kan nog wel ff door kalken ben nog lang niet uitgesproken en vertelt, maar laat het er maar bij voor nu.
Ik weet heel erg zeker, dat er verschillende vuurwerkbedrijven zijn hier in Nederland, die er wel een mooie show van hadden gemaakt.

Ik heb het idee dat de fut er uit is bij L & F,

Maar, ik zou graag nog een eigen reactie van hun willen horen.

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Zat ook soms ook Pfand op die shells :laugh:

Erg grappig om te zien dat een boot het wel deed en de ader weer niet, en dan weer andersom.
Maar meteen bij de start van de show zag ik het al fout gaan door, welja de lampjes op het schip.

Knipper Knipper..
Niks. :push:

Maargoed, de kermis was heel gezellig.
Een Nederlands sprekende Duitser niet.
En helemaal als die van de politz(w)ei(n) is..

Altijd fijn om een Grosch-cafe over de grens tegen te komen.

En de ralle bijsmaak die de naam L&F mij gaf en ik dat eerst nog wel de schuld wilde geven aan het heineken bier van die avond.
Leg ik het nou neer bij die Konings-Bier die ze daar schonken want die smaakte helemaal naar zeik.
De show van L&F ook.

Dat moest er ff uit.
Schuim :noworry:

nismo

Registered User

groeten

En gisteren toen wij kwamen kijken, werd het in allen tonen ontkent dat er meer dan de helft niet was af gegaan. Konden jullie alleen maar dreigen met als jullie niet stoppen met foto's en film maken zal er wat gebeuren, en laten we de honden los en meer van die klets. Had gisteren gezegd wat je nu schrijft en wij waren met een ander gevoel naar huis gegaan. Opstandige pubers.

de pyromaniac ©

Registered User
Ik gaf ze de voordeel van de twijfel.

Maar ik heb hier geen woorden voor ze hebben het gewoon weer verkloot.

Nog niet eerder vermeld in deze thread het vuurwerk van hun in Hoorn toen ( 2003 geloof ik )

Hun uitblinker zou het moeten zijn toen die avond een 12 inch cilinder meende ik

En dan bij het testen van het systeem/ontstekers s'middag's,direct een 12 inch de lucht in terwijl er nog opbauwers op het ponton staan.

En dat er nogal wat is blijven staan toen ( toen ook al )

Maar een schale troost de BBQ was wel erg lekker & gezelig.

groetjes de pyromaniac :cool:

Red Eagle

Registered User
Nou Nismo had ik je gister best willen vertellen dat de helft er nog stond maar als je niet zoveel had gezopen had je dat zelf ook wel kunnen zien!!!!
daar komt bij dat we na een lange dag hard werken en na voorbereiding van 4 maanden niet zitten te wachten op een sukkeltje als jou met een grote bek die dan komt vertellen hoe *************** het allemaal wel niet was.hou dan gewoon je commentaar voor je.Als je een egte vent was met een beetje ruggegraat had je het jammer gevonden Aan afzeiken hebben wij ook niks.Ok ik geef toe dat het niet ging zoals het moest gaan maar loop dan niet achteraf te zeiken.Dat is wel de makkelijkste weg vind je niet?Als het wel goed was gegaan had je het ons dan ook verteld?

nismo

Registered User
Nou Nismo had ik je gister best willen vertellen dat de helft er nog stond maar als je niet zoveel had gezopen had je dat zelf ook wel kunnen zien!!!!
daar komt bij dat we na een lange dag hard werken en na voorbereiding van 4 maanden niet zitten te wachten op een sukkeltje als jou met een grote bek die dan komt vertellen hoe *************** het allemaal wel niet was.hou dan gewoon je commentaar voor je.Als je een egte vent was met een beetje ruggegraat had je het jammer gevonden Aan afzeiken hebben wij ook niks.Ok ik geef toe dat het niet ging zoals het moest gaan maar loop dan niet achteraf te zeiken.Dat is wel de makkelijkste weg vind je niet?Als het wel goed was gegaan had je het ons dan ook verteld?

Op de eersten plaats ik drink noooit, want ik lust niet eens alcohol, dus hoe je daar bij komt weet ik niet denk dat het op de zelfde manier uit je duim gezogen is als dat jullie een geweldige show zouden gaan schieten.
ten twede geven de jongens en ik altijd hun mening dus als die goed was geweest had dat hier ook gestaan, maar aangezien deze show ook weer *************** was krijg je daar ook een eerlijke mening over.
En dan de tekst (Als je een egte vent was met een beetje ruggegraat had je het jammer gevonden Aan afzeiken hebben wij ook niks.Ok)
Ik denk dat je nog een beetje slaapt maar als je hier een beetje leest zie je dat IEDEREEN het jammer vond, zeker dat jullie het geschoten hebben.
En over het laatsten zullen we het maar niet hebben (Dat is wel de makkelijkste weg) want die hebben jullie al gevonden maar dan om je zakken te vullen.

Flamingo

Registered User

Als je een magnifieke voorgeschiedenis had gehad met supershows en dit keer ging het dan mis dan was het idd JAMMER. Alleen is dit helaas niet 1ste geval maar het zoveelste geval... en tja... als je kutshows neerzet na zoveel keer kun je ook kutcommentaar verwachten.

En mocht het nu voor de eerste keer wel eens goed zijn gegaan had je zeker een positieve reactie gekregen..... zo zijn wij dan ook wel weer. Maar voor een positieve reactie moet je wel eerst een supershow neerzetten. Probeer anders eens van die voorbereiding van 4 maand 1,5 jaar te maken, maar dan moet je ook echt wat doen het komt je namelijk niet aanwaaien.

jaspertjuh

Registered User
Mensen, gedraag je naar je leeftijd!
Je mag de show dan wel niet fantastisch hebben gevonden, maar je hoeft ook niet iedereen verrot te schelden!
Dit topic loopt uit de hand!!!

ik heb gesproken :noworry:

ik heb gehoord via via dat de hele show de mist in gegaan was en dat er heel wat dingen fout gingen op het dek van de platforms.. en dat er ruim 1100 shells nog over was en veel meer..

dit is echt een grote afgang van laser fireworks en er gaan ook geruchten rond dat laser fireworks gaat stoppen???

iedergeval de show kon veel beter!

hankoe

Registered User
Er zaten mooie dingen bij maar de show was gewoon niet goed geschoten,en daar moet je dan wel eerlijk in zijn vind ik!Van kritiek kun je leren,zo moet je het maar zien.
groet J&M

nismo

Registered User
ik heb gehoord via via dat de hele show de mist in gegaan was en dat er heel wat dingen fout gingen op het dek van de platforms.. en dat er ruim 1100 shells nog over was en veel meer..

dit is echt een grote afgang van laser fireworks en er gaan ook geruchten rond dat laser fireworks gaat stoppen???

iedergeval de show kon veel beter!

Zou ik ook doen met het geld op zak, en nog een bunker vol die al betaald is.

Tony

Administrator
Medewerker

Wij zijn een onafhankelijke website met uiteraard een voorkeur wat betreft bepaalde bedrijven maar we zullen altijd eerlijk in onze mening blijven. Had de show goed geweest dan had het filmpje vannacht nog online gestaan en hadden we kunnen zeggen dat Hayo Revanche had genomen op alles en iedereen..Eerlijker had het niet kunnen zijn.

Mensen, gedraag je naar je leeftijd!
Je mag de show dan wel niet fantastisch hebben gevonden, maar je hoeft ook niet iedereen verrot te schelden!
Dit topic loopt uit de hand!!!

ik heb gesproken :noworry:

In dit soort discussies komen nou eenmaal emoties naar voren. Ik vind het nog netjes gaan. Het loopt niet uit de hand en ik laat het ook gewoon door gaan want ik ben nu wel benieuwd geworden na een aantal reacties over het bot reageren naar de vuurwerk liefhebbers toe.

ik ga zo direct mijn film ff bewerken en de pauzes er tussen uit knippen en dan zal ik hem wel online zetten op www.crazy-fireworks.com en zal ik hem hier in reactie ook wel posten.

en ik vindt beetje jammer dat de show niet succesvol was maar goed.. het zij zo

joosti

Registered User
Re: Emmerich im Lichterglanz

Ik heb lang mee zitten lezen en om sommige post hard zitten lachen...om maar niet over de (show) te spreken.
Het was voor mij een gezellige dag die al om 5 uur s'middags begon met een bakkie koffie en een gevulde koek (bedankt Rob),na een mooie rit aan gekomen bij de rijnbrug waar al menig freak zich zat te verbijten van de kou en het vlees,

wat trouwens heerlijk was, gezelli zitten praten.
We zijn toen later naar de waterkant gelopen ja en wat er daarna is gebeurt kan ik me niet echt meer herinneren.

Hierbij wil ik de heren en dames bedanken voor de gezelligheid het was weer toppie geregeld.

De groeten joosti :cool:

Laatst bewerkt:
Bovenaan