Emmerich im Lichterglanz (D)

stef

Member
gewoon kaartlezen schijnt ook te helpen hoor... of borden volgen....:nuts:

Lekker onhandig hoor dat kaartlezen, en die borden kloppen soms ook van geen kanten.
Dat had ik wel naar Bonn ondervonden.
Verdorie 6 uur bezig geweest om er te komen met al die opbrekingen.
Een beetje tom tom houd daar wel rekening mee en dan is een adres verdomd handig kan ik je vertellen :confused:
Stef

Ennyway, THANX RNB

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
en ik gaat ook.
Is er iemand die een exact adres voor mijn routeplanner heeft.
Alvast bedankt
Stef

het gebeurd allemaal op de rivier onder in de foto.

Emmerich.JPG

mickeyzegtboem

Registered User
misschien een idee om met z'n allen aan de overkant van de rijn te gaan staan?
als je op google-earth inzoomt zie je aan de overkant van de promenade een strandje met een weg er naar toe, zo te zien makkelijk te bereiken en het lijkt me daar in ieder geval lekker rustig.... en zo zijn de freaks lekker op een plek en kunnen we lekker over onze gezameijke hobby kleppen....:nuts:

emmerich.jpg

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
goed plan, nu nog de straatnaam van dat strandje. zal straks eens ff zoeken op earth.

gr

Ik had al gekeken, maar het standje zelf en het weggetje ernaartoe hebben geen naam, maar het is wel makkelijk te vinden.

*Vanaf de snelweg arnhem-oberhaussen afslag emmerich, daarna rijd je op de
B220 (B-weg richting kleve).
*Deze volgen totdat je de rijn over bent.
*Na het oversteken van de rijn, rechts, je rijd dan op de Oraniendeich. (tomtom-ers kunnen dit adres het beste gebruiken)en dan direct weer rechts.
*Uitrijden tot de T-splitsing, hier ga je links.

Tada! strandje!!!:bigsmile:

ifeelfine

Registered User
oje ojee cynisch kan je hier ook al niet zijn. ik ben gewoon jaloers op julie tomtommetjes..... nog even sparen dan maar.

jaspertjuh

Registered User
Het lijkt me ook de perfecte plek om de show te filmen!
Kunnen we niet gelijk een BBQ organiseren ofzo? :nuts: :cheesy:
Iig, even ter informatie: in emmerich zelf is niet zo gek veel te doen...
Maar ik zou niet al te laat gaan rijden (logisch), want het zal (als ik de reacties op feuerwerkforum lees) best druk gaan worden (gelukkig weten zij nog niet dat er 12 Inch geschoten word :cool: )

ps, ik zal er bij zijn!
pps: even over de tomtoms: @ tony: kun jij niet zo'n stemmetje inspreken? :)

Tony

Administrator
Medewerker
Ik snap het probleem niet zo.
Denk je nou echt dat die 500 Freaks als het er wel zoveel zijn het verschil gaan maken deze dag of dat er meer komen omdat er 300mm geschoten wordt? Ik denk het zelf niet.

We gaan gewoon lekker genieten van hopelijk een goede show.

kruitsnuiver

Registered User
misschien een idee om met z'n allen aan de overkant van de rijn te gaan staan?
als je op google-earth inzoomt zie je aan de overkant van de promenade een strandje met een weg er naar toe, zo te zien makkelijk te bereiken en het lijkt me daar in ieder geval lekker rustig....

Dit is inderdaad een erg mooie plek om te filmen/fotograveren,er zitten alleen een paar addertjes onder het gras daar.

- het is daar ivm veiligheid afgesloten door de polizei (afstand)
- het is daar natuurgebied
- in dat natuurgebied broeden nu veel vogels

erg zonde, maar vanaf de andere kant heb je ook prima zicht op de show lijkt mij:smile:

remio

Registered User
schade...... die vogels zullen dan na die dag ook wel uitgebroed zijn haha.

maar inderdaad dan maar gewoon op de normale plek staan, zal ruimte zat zijn overal hoor.

Sp@cem@n

Registered User
Vorig jaar een keer op dat strandje geweest. Was niet met de auto te bereiken. Kun je mooi vissen daar in de zomer.
Maar denk ook wel dat kruitsnuiver gelijk heeft en je er nu helemaal niet kunt komen.
Maar daar op de rheinpromenade is het ook goed te vertoeven. Veel terrasjes met veel bier en een goed uitzicht.

Bovenaan