• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Dusseldorf (D) Japantag 20-mei-2006

Das inderdaad wel kl*te ik had me er toch wel op verheugd zo voor de examens maar ja ben toch blij dat ik freakpyromaniacs nog even heb gecheckt voordat ik erheen ben gegaan :p

Laatst bewerkt door een moderator:
helaas was ik niet zo slim geweest om even van te voren te checken met als gevolg dat ik 300Km voor niets heb gereden|:( :r

Goedemiddag, nou wij zijn net terug en hebben wel hele mooie "zilveren regen" gezien het leek wel doorzichtig. We hadden niet van te voren gekeken of dat het wel of niet door zou gaan, want we hadden al een kamer geboekt dus vandaar. maar we hebben in ieder geval wel een gezellig daggie dusseldorf gehad.

verder gaan we gewoon weer de kalender goed in de gaten houden.
ja toch niet dan.

gegroet mannetje.:w :w ;)

zink901 zei:
Verschoven of is Japantag ieder jaar? Ik probeer er in elk geval bij te zijn:p

Japantag had verschoven kunnen woren maar dit is niet gelukt, volgend jaar is er weer een japantag.
Japantag is een evenement wat jaarlijks terug komt.

Back
Bovenaan