Droog oudejaarsavond met veel bewolking

vonk

FPM Moderator
Medewerker
'Een droge oudejaarsavond met veel bewolking'

Geen regen, sneeuw of mist tijdens oudejaarsavond. De jaarwisseling zal vrijwel overal in het land zonder neerslag of mist verlopen. Wel is er kans op flink wat bewolking, volgens Weerplaza.

In de nacht van 31 december op 1 januari wordt het drie tot zes graden. ,,De bewolking zorgt ervoor dat het niet al te koud wordt'', zegt Wilfred Janssen. Verder staat er volgens de meteoroloog een matige wind. De echte storingen blijven voorlopig nog even weg. ,,Pas in de loop van 1 januari is er 's avonds kans op neerslag.''

,,In het nieuwe jaar lijkt het wat kouder te worden en is er kans op vorst, maar dat is nog wel wat ver weg om met zekerheid te zeggen.''

Bron: AD.

schaafienr1

Registered User
Dit gaat het weer worden! Zelfs op radio 538 werd melding gemaakt voor het weer op oudejaarsavond. Speciaal weer voor de vuurwerk liefhebber!

magnolia

Registered User
Als het weer zo gaat worden zoals het in het bericht staat hoor je mij niet klagen .
Maar ik blijf het allemaal superspannend vinden .

joszie

Zilveren Member
koud maakt me niet zo uit zolang het maar :
- niet regent
- geen mist
- geen harde wind (maar wel een klein windje om de rook te verdrijven)
- geen sneeuw

hoewel het ook niet moet vriezen aangezien ik met de motor naar mijn stookplek moet :)

magnolia

Registered User
Als ik het weer bericht van het NOS zou moeten geloven zou het pas na de jaarwisseling pas wat wisselvalliger worden .
Ik wil me nu niet al te veel met dat weer bezig houden .
want ik me mezelf er alleen maar bang mee
geen zin in ik wil gewoon genieten .

maartenvincent

Registered User
OK, buienradar geeft nu windkracht 3 voor middernacht, dat is alleen maar goed.
Stond eerst op windkracht 4, en dat is toch net te veel. 2 zou prima zijn, maakt het ook wat minder koud.

Bovenaan