Draaizoneffecten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DioR

Registered User
Ik vind het eigenlijk helemaal niet bijzonder.
Ik denk dat als de draaicirkel wat kleiner is, dat je een wat mooier rond effect krijgt.
Ik denk ook niet dat dit op de markt op komt. Aangezien je dat ding zelf kan laden. Zal je maar net een fonteintje pakken die een enkelshots finale heeft. Of een vette marja dr in stopt.
Maar goed, wel leuk voor de hobbyist.

GMP82

Zilveren Member
Het idee an sich is leuk, maar in dit geval kan de uitvoering beter. De draaicirkel kleiner kan, maar wordt de zon kleiner. Andere optie is meer stuwkracht. Ik zie nu telkens maar 1 fontein/pijl tegelijk branden.

Dreek

Registered User
Welkom terug! Ik heb je gemist!

Ik heb deze kerstvakantie weer een draaizonschertsvuurwerkstandaard gemaakt, nadat ik in de zomervakantie de 1e gemaakt had.

Ik kreeg heel veel leuke reacties, bij deze dus de 2e!

Aan de reactie van het publiek in de straat kan je zien dat iedereen 'm geweldig vond!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dreek,
Ik kan wel zien waarom men jou de draaizonschertsvuurwerkstandaardkoning noemt!

Toch vind ik die van vuurwerktips technisch beter door het gelaste stalen frame van 57 kilo waardoor de levensgevaarlijke ijsfonteinen niemand kunnen verwonden of doden.

Dreek

Registered User
Dreek,
Ik kan wel zien waarom men jou de draaizonschertsvuurwerkstandaardkoning noemt!

Toch vind ik die van vuurwerktips technisch beter door het gelaste stalen frame van 57 kilo waardoor de levensgevaarlijke ijsfonteinen niemand kunnen verwonden of doden.

Ja ik ben nog bezig om hem veiliger te maken, dat doe ik door de lessen van Vuurwerktips op te volgen, dat gaat zeker goedkomen.

Ik ben nu bezig met een nieuwe trouwens, die moet rond de zomer klaar zijn!

GMP82

Zilveren Member
hehehe you wish...

toch loop ik ook al langere tijd met ideeen in dit genre in mn kop (sinds ik hier op FPM kennis maakte met de maltese irdieden)
maar damn, dat is toch knap ikgewikkeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan