1 oktober 2020 #1 stefantvs Administrator Medewerker Artikelnummer:03901Artikelnaam:Die ZiegeBruto gewicht:Netto kruitgewicht:75 GramAantal schoten:100Effectomschrijving:100 schots fluitblok met zilveren staarten. Maak die buurt van je knettergek met deze giller!Adviesprijs van:9,99Voorverkoop9,99 Laatst bewerkt door een moderator: 16 november 2020
Artikelnummer:03901Artikelnaam:Die ZiegeBruto gewicht:Netto kruitgewicht:75 GramAantal schoten:100Effectomschrijving:100 schots fluitblok met zilveren staarten. Maak die buurt van je knettergek met deze giller!Adviesprijs van:9,99Voorverkoop9,99
1 oktober 2020 #3 M maartenvincent Registered User Ziege is Duits voor geit toch? Wel compleet random verder, maar er zijn vreemdere namen in de vuurwerkwereld.
Ziege is Duits voor geit toch? Wel compleet random verder, maar er zijn vreemdere namen in de vuurwerkwereld.
1 oktober 2020 #5 GMP82 Zilveren Member Ach het is niet beter of slechter dan een boze hond of boze baas, etc.
2 oktober 2020 #6 smilli FPM Filmer Misschien is deze cake wel de Greatest Of All Time(GOAT)? Ik vind het wel een tof label, zou hem daarom ook wel kopen.
Misschien is deze cake wel de Greatest Of All Time(GOAT)? Ik vind het wel een tof label, zou hem daarom ook wel kopen.
16 november 2020 #7 Michel_G Zilveren Member Zo, eindelijk een filmpje beschikbaar van dit blokje met dit prachtige label! Ik heb de video dan ook maar meteen aan de startpost toegevoegd! ?
Zo, eindelijk een filmpje beschikbaar van dit blokje met dit prachtige label! Ik heb de video dan ook maar meteen aan de startpost toegevoegd! ?