Demo Vleuten (Utrecht)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Heb er zin in ! eerst dagje werken , en dan snel die kant op !!

Tot vanavond allemaal, en aan de bouwers succes vandaag !!

Moontan

Moderator
Medewerker
Persbericht:

Grootste vuurwerkshow van Nederland in Utrecht

UTRECHT - Op 21 december zal Big Smile Fireworks uit Nieuwegein in opdracht van vuurwerkimporteur Vuurwerkvisie de grootste vuurwerkshow van Nederland verzorgen op de voetbalvelden van Desto aan de Componistenlaan in Utrecht.

Er wordt gestart met een productdemonstratie met een groot gedeelte van het vuurwerk, dat dit jaar te koop is bij Zena Vuurwerk in de Meern. Per categorie worden de producten gedemonstreerd.

Aansluitend zal, om alvast in de stemming te komen voor Oud & Nieuw, de avond afgesloten met de meest spectaculaire vuurwerkshow van Nederland waarin 1100 vuurwerkcakes worden verwerkt.

De aanvangstijd van dit evenement is 19.00 uur. Om 19.30 uur gaat het eerst vuurwerk de lucht in. Als je van vuurwerk houdt mag je dit evenement niet missen.

http://www.dichtbij.nl/lekstroom/re...te-vuurwerkshow-van-nederland-in-utrecht.aspx

Tony

Administrator
Medewerker
1524945_450617811708980_2080994747_n.jpg

601622_450617841708977_2029430886_n.jpg

1522235_450617898375638_125696386_n.jpg

994412_450617981708963_206674489_n.jpg

Scav

Registered User
Top avond gehad met mijn kleine meid. Keurig vuurwerkbrillen uitgedeeld in zowel het paviljoen als langs het talud waar iedereen stond te kijken. Ondanks straffe wind richting publiek waren de effecten prima. Effecthoogte varieerde bij sommige producten sterk, al kan dit ook deels optisch zijn aangezien de wind van pal achter de stookposten naar het publiek ging. 1 cakebox cakd ging om en schoot horizontaal leeg over het veld...hier geen punt, maar in de straat minder fijn...veiligheid voor alles

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

hutter

Registered User
Ook weer veilig thuis.

Het was een kwartje op z'n kant of het wel door zou gaan ivm de harde wind.
Tevens de dames van het promotie team bedankt voor de petjes en de veiligheid brillen die aan het publiek uit gedeeld werden.
Die waren gezien de wind die in onze richting stond wel hard nodig.

Mooie producten hoor van Zena.
Wat de finale betreft zoiets heb ik in mijn leven nog nooit gezien.
Wat bruut, soms om bang van te worden.
Jammer van de rook die dan ontstaat op een gegeven moment wordt het een grote waas die dan ook nog eens jouw kant opkomt.

Was een gure koude avond maar heb samen met mijn vrouw genoten.

stefantvs

Administrator
Medewerker
oww wat geweldig zeg !!! Video is nu aan het uploaden, wat een top show !!

Thanks aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.

D

Deleted member 17038

Guest
Mijn filmpje, excuses voor de focus af en toe het is maar een compactcamera!

Rocket-Freak

Registered User
Ik ben alweer een tijdje terug van deze demo, de finale was echt geweldig! Heerlijk tempo, verliep vloeiend en natuurlijk een geweldig gezicht een muur van 15 posten!

Mijn film van de finale volgt morgen.

Bovenaan