We zijn binnennnn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We zijn binnennnn!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net terug van de demo, was zeker de moeite waard. Eerste keer dat ik de producten van Rubro live heb gezien en moet zeggen dat de Immortal Gold bij mij de beste indruk heeft achtergelaten. Verder vond ik de nachtpracht ook een top product, voornamelijk door de enorme boeketten van de salvo's.
Weet iemand welk product aan het einde van het intro werd geschoten? Leek erg op de kalashnikov van Lesli. Wat een knallen waren dat!
Kalashnikov is een losse knaller.
Jij bedoeld denk ik de Ataka 7.
De knalcake die je zag was de finale editie van de delicious thunder en volgens mij met 4 per positie.
Kalashnikov is een losse knaller.
Jij bedoeld denk ik de Ataka 7.
De knalcake die je zag was de finale editie van de delicious thunder en volgens mij met 4 per positie.
Verder vond ik het wat knullig dat men een aantal keer last had van vonkoverslag. Dat is echt nergens voor nodig.
Overslag in de buis? Dat kan gebeuren als er kruit op het afdekplaatje ligt, en als het afdekplaatje niet goed en scheef er in ligt. Dat zie ik bij een sample niet snel gebeuren, dus ik verwijs deze reden even naar het rijk der fabelen als je het niet erg vindt.