Wat een in- en intrieste vertoning zeg!
Organiseer je als winkel een demo voor je klanten en dan verprutst je schieter een demo op deze manier.
Ik begreep van anderen dat men veel te laat aankwam, zodat men op het laatste moment nog met cakes aan het slepen was.
Dat je fakkelt kan ik ook nog begrijpen. Onprofessioneel, maar wel goedkoop, want het scheelt een hoop opbouwtijd.
Doordat je dan te laat bent neem je dan maar niet de tijd om dingen klaar te zetten?
De eerste paar producten gingen nog goed, maar bij de Lidu-lijn begon de ellende.
Bij de W-cross ging er een Crossing camuro mee, en ook bij de Springbox ging er een mee.
Daarna dus verwarring bij de omroeper toen de crossing camuro werd omgeroepen.
Heel begrijpelijk, want die waren er natuurlijk niet meer, maar dat duurt een tijdje aleer je dat door hebt als omroeper.
Echt serieus, hoe moeilijk is fakkelen?
Daarna ging het alleen nog maar bergafwaarts... Darkraver was er niet. Boombox maar voor de helft en de Dakota, Splitting Neon en Poisonous Spider ook niet.
Wou speciaal de Splitting Neon zien, dus baalde echt als een stekker.
Toch maar even blijven staan voor de finale, en wat zag ik daar tot mijn verbazing? De Splitting Neon en Poisonous Spider o.a.
In het donker zijn deze dus niet gevonden door de schieters in alle paniek, en daarom maar in de finale erbij gefakkeld.
Zou mij niet verbazen als de rest van de 'missende' producten ook gewoon in de finale zat...
Je zou toch van schaamte de naam van je schietbedrijf van de bus halen.....