• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

DEMO Pijnacker

Vreemde lokatie voor deze winkel om een demo te schieten. De 2 panden liggen echt een pokke eind uit elkaar.

Ja vond ik ook, maar toch schijnt het dit jaar een nieuwe trend te zijn.
Een bedrijf uit Genemuiden schiet ook een demo in Zwolle (15 km), en een bedrijf in Heino schiet z'n demo in Wijhe. (10 km)

Ja er zal best een goed idee achter zitten maar logisch vind ik m niet. Bedrijven liggen 13 km hemelsbreed uit elkaar. Nou ja goed het zal wel haha. Wel leuk nog een demo in de buurt.

Spectaculaire Vuurwerkshow
maandag 12 december om 19:00 in Terrein van Verkeersschool van Buuren, Pijnacker (Pijnacker, Netherlands)
Ben jij een vuurwerkliefhebber? Kom dan naar de spectaculaire vuurwerkshow van Binckhorst Vuurwerk. Hij wordt gehouden op 12 december 2011 om 19.00 uur 's avonds op het terrein van Verkeersschool Van Buuren aan de Boezemweg 57 te Pijnacker. Er zal daar een promo worden gegeven van het assortiment van Binckhorst Vuurwerk en je kunt direct profiteren van super aanbiedingen van Verkeersschool Van Buuren. Kom jij ook?

http://www.facebook.com/binckhorstvuurwerk

pffff ik kan dus veilig door pijnacker rijden.......ik had dieter al wel gevraagd om met me mee te gaan qua beveiliging

Jaja wat een toeval, ik heet ook van Buuren, en ik woon naast de rijschool! Ik zal ook even komen kijken. Ik zag de poster en ik dacht eerst dat de Zena een vuurwerkshow gaat geven, maar dat is dus jammer genoeg niet het geval :(

Katan vuurwerk, Ronny Vos kan ook een vuurwerkshow geven hoor! hehe!

Misschien schieten ze wel (deels) Zena Vuurwerk.

Back
Bovenaan