Demo Osnabruck (D) Toschpyro

Moontan

Moderator
Medewerker
Demo Osnabruck (D)

Wanneer: 7-Nov-2015
Plaats: Osnabruck
Land: Duitsland
Tijd: 18.00 uur
Winkel: Toschpyro
Collectie: Alle Duitse merken
Wie: Toschpyro
Kaliber: Consumentenvuurwerk & Professioneel vuurwerk .

Tevens jubileum 10 jarig bestaan Toschpyro

Aanvullende info:

http://www.osnabruecker-dampflokfreunde.de/Fahrplan/feuerwerk/feuerwerk.html

D

Deleted member 17038

Guest
Dat is minder dan dat ik er afgelopen jaar vrijwillig aan kwijt was!

Hier mijn film van de Prof finale en Consumenten finale afgelopen jaar:

gizmo75

Registered User
Toch een beetje vreemd, als winkel een vuurwerk demo schieten en dan ook 5 euro entree heffen.
Of groeit het ze echt boven hun hoofd, qua drukte betreft.

Ik denk dat dit echt bedoeld is als kleine drempel. Wat ik ervan gehoord heb is dat het voor hen steeds lastiger wordt om de alsmaar groeiende bezoekersaantallen te ontvangen en daarbij alles in goeie banen te blijven leiden qua verkeer, klachten, vergunning, enz. Ik denk dan ook dat het niet zozeer om het geld gaat maar meer om ervoor te zorgen dat er niet nog meer mensen gaan komen. Helpt niet echt getuige de reactie van smilli die nu dus zegt dat hij eindelijk eens die kant op gaat... ;-)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik denk dat dit echt bedoeld is als kleine drempel. Wat ik ervan gehoord heb is dat het voor hen steeds lastiger wordt om de alsmaar groeiende bezoekersaantallen te ontvangen en daarbij alles in goeie banen te blijven leiden qua verkeer, klachten, vergunning, enz. Ik denk dan ook dat het niet zozeer om het geld gaat maar meer om ervoor te zorgen dat er niet nog meer mensen gaan komen. Helpt niet echt getuige de reactie van smilli die nu dus zegt dat hij eindelijk eens die kant op gaat... ;-)

Het inderdaad verbazingwekkend hoeveel volk er op af komt.
Maar ja, welke gek komt helemaal vanuit Tiel (En meer Nederlanders) naar Osnabruck om naar een vuurwerkdemo te kijken.
Collega's op mijn werk, me maten van Scouting kijken me met open mond aan, als ik eens zeg dat ik naar Osnabruck ga voor een vuurwerkdemo.

Maar wat zal het, het is er kei gezellig, je kan single shots en vuurpijlen zien.
Fles weizenbier er bij en een bak patat en genieten maar.
Gewoon een avond vakantie.

Als je voor meer dan 50 euro koopt, kun je je ticket declareren bij het ophalen van het vuurwerk!
Misschien krijgen hier ook meer mensen in hun winkel.
Want ik denk dat heel veel mensen, het vuurwerk o.a. halen in de Lidl.
En niks bij Tosch puro kopen/bestellen.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Er worden 90 producten geschoten waarvan bijna de helft afkomstig van Nederlandse importeurs: Lesli en Vuurwerkmania

Kan iemand mij een reden of meerdere reden noemen waarom het interessant is om deze demo bij te wonen?

smilli

FPM Filmer
90 producten is niet weinig vind ik zelf, behalve dat hoor ik goede verhalen over hun eigen lijn cakes die je alleen daar kan zien.
Maarja mijn voornaamste reden is gewoon voor de profafsluiter, er is mij verteld dat de akoestiek daar heel fjn is.

Reverser

Registered User
Zekers een aanrader, ik ga er elk jaar heen. Dit jaar voor het eerst entree van 5 euro. Is mij het wel waard, je krijgt altijd een mooie show als afsluiting (prof). Het is echt een volksfeest daar met de eetkarren en drinken. Komt ook een hoop volk op af. :)

Moontan

Moderator
Medewerker
Ja, maar de helft van de producten die geschoten gaan worden zijn van Lesli en Vuurwerkmania. En die hebben we allemaal al gezien.
Maar goed jullie gaan ook voor de finale show en de sfeer. Voor mij geen reden om te gaan

D

Deleted member 17038

Guest
Ja, maar de helft van de producten die geschoten gaan worden zijn van Lesli en Vuurwerkmania. En die hebben we allemaal al gezien.
Maar goed jullie gaan ook voor de finale show en de sfeer. Voor mij geen reden om te gaan

De helft? Ik denk iets minder bij een demo met 100 producten :X3: En bij sommige demo's in Nederland zie je van 20 of 40 producten soms ook maar 5 van lesli en 5 van vuurwerkmania afhankelijk van het winkel aanbod. Dus er is een dikke kans dat je hier meer ziet en producten die je bij andere demo's niet ziet. Zo heb ik vorig jaar heel erg veel mooie producten van MX gezien bij deze demo die ik nergens anders heb kunnen zien. Wat dat betreft was het een super keuze om te gaan! :grin:

EDIT: ik bekijk nu de lijst en zie dat er dit jaar inderdaad heel veel vuurwerkmania word geschoten maar dat zal de pret niet drukken!

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 17038

Guest
Ik kom helaas niet langs Zevenaar.
Ik ga samen met Jochemm morgen vanaf Amersfoort. Bij deze ook de vraag of er nog meer geïnteresseerden zijn die we op de route kunnen ophalen en afzetten. Kleine diesel vergoeding gevraagd. KLIK VOOR ROUTE

D

Deleted member 17038

Guest
Het was weer een leuke en gezellige demo. Hier mijn playlist van de product demo en een onbewerkte finale:KLIK!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan