Demo Lopik

Moontan

Moderator
Medewerker
Demo Lopik
VUURWERK DEMO: 20 december 2014
Terrein open 19.00 uur. Aanvang 19.30 uur, kom op tijd in verband met toenemende drukte en parkeren op enige afstand van ons bedrijf!
Locatie bij ons bedrijf aan de Lopikerweg oost 66, 3411 JH Lopik, route klik hier
Wie: Pyromax
Deze avond showen we een selectie van ons assortiment.

Schietlijst: De definitieve schietlijst volgt zo spoedig mogelijk!

Goedkoper Vuurwerk .

Moontan

Moderator
Medewerker
Schietlijst demo a.s. zaterdag:

schietlijst.png

D

Deleted member 17038

Guest
Thnx Fred! Die lijst ziet er goed uit! Wonderfull World en de Cruel Traction mogen uitvechten wie de beste nieuwkomer is!

Scav

Registered User
goh 2, the miracle, joy ride, sky palms, cruel....toch nog maar is kijken naar mijn afspraken zaterdag

D

Deleted member 17038

Guest
Het is weer lekker weer. Of eigenlijk niet. Via welke kanalen worden we op de hoogte gehouden over deze demo?

Scav

Registered User
7:00 pm 8 °C 3 °C 4 °C 76% Merendeels bewolkt Merendeels bewolkt 0% 0 mm 31 km/u NW 70% 1022hPa
8:00 pm 8 °C 4 °C 3 °C 76% Gedeeltelijk bewolkt Gedeeltelijk bewolkt 0% 0 mm 26 km/u NW 59% 1023hPa
9:00 pm 7 °C 3 °C 3 °C 78% Gedeeltelijk bewolkt Gedeeltelijk bewolkt 11% 0 mm 24 km/u WNW 46% 1024hPa

Scav

Registered User
Dames en heren van 123vuurwerk en pyromax, hartelijk dank voor de gastvrijheid, de heerlijke poffertjes en de warme chocomel! Vader en dochter hebben zich prima vermaakt, en zijn ook weer een hoop wijzer geworden qua producten. Zeker een zaak om te onthouden voor het komende jaar!

D

Deleted member 17038

Guest
En de FINALE! We moesten wachten op de demo maar dat was niet zo erg. Ik heb er erg van genoten en heb zeer mooie producten gezien. De Splitting Neon in de finale bijvoorbeeld :lub: Dus ook namens mij een dikke pluim voor de winkel en de bouwers!

Laatst bewerkt door een moderator:

gietjo

Registered User
En de FINALE! We moesten wachten op de demo maar dat was niet zo erg. Ik heb er erg van genoten en heb zeer mooie producten gezien. De Splitting Neon in de finale bijvoorbeeld :lub: Dus ook namens mij een dikke pluim voor de winkel en de bouwers!

Thnx voor de film.

Die laatste cake die als laatste ging is ook een All at Once die bij het laatste shot hoorde, maar die ging dus tube voor tube. Dat hoorde dus niet!!!

Bovenaan