DEMO Lopik

Pep78

Registered User
Vooral de Gorgeous was erg mooi! Goed tempo harde knallen een een volle lucht, echt niks mis mee naar mijn idee...
Treasure island en Wodka blue ook prima. Ik vond alleen de Outrageous en de City lights niet heel overtuigend.

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Nou heb ik me nog nooit zorgen gemaakt over de cakes die ik besteld heb. Tuurlijk zit er weleens iets bij wat niet meevalt, vorig jaar bv de Xplosion-line van Cafferata, maar die had ik dan ook op de gok. Ik begin me nu echter zorgen te maken over de kwaliteit van de Outrageous, want wat ik hier op film ziet is nog geen 5 euro waard. Ga Gerrit maar eens een mailtje sturen, want ik heb stilaan het idee dat Fritz er een ontiegelijke rotzooi van aan het maken is.

Booomy

Registered User
Hutter. Heb je ook het filmpje van de Solide Stone. Deze is nieuw en heb hem aangekruist maar zou nog graag een filmpje er van zien.

Trouwens Gerrit vandaag een mail gestuurd over de Vuurwerk met een Kroon dat is wat ie terug stuurde: De vuurwerk met een kroon weigerde dus, zat niet in de cake maar waarschijnlijk niet goed ontsteker gestoken. Erg jammer.

Verder ook een vraag gesteld over de Snipers. Het leek wel of de Sniper die alleen werd geschoten slechter was dan de Snipers die later in de show werden geschoten. Het goud leek voller. Maar hij zei dat het allebei de gevallen de versie van 2011 was.

hutter

Registered User
Ik zal alle royal fireworks die die avond zijn geschoten ook gaan plaatsen .
De afstand waar ik heb staan filmen bedoeg toch algauw 50 meter/60 meter.

hutter

Registered User

vervolgens midnight delight
miracle
city lights
wodka blue
treasure island
gorgeous
springflowers
dream catcher
chinese dream
golden dream.

Letop je hoort ons gewoon praten tijdens het filmen.

Ik ga er vandoor 25jaar getrouwd en lekker feesten vanavond.

Laatst bewerkt:

Gertjanberg

Registered User
mooi filmpje Hutter! (Gefeliciteerd)

persoonlijk vind ik de gorgeous, de chinese dream en de golden dream erg goed presteren vanaf het filmpje, hoe waren deze in het echt?

Booomy

Registered User
1 woord. TOP!!! De effectne Gorgeous vond ik erg groot. Dit filmpje is van een meter of 50 zei Hutter. Ik stond tegen het hek aan op een meter of 20 / 25 en vond ze heerlijk. Moet je na gaan als het in je straat staat en je er bijna onder staat. De Golden Dream vond ik ook erg goed. Super mooie gouden Willows die mooi bleven hangen. Van de Chinese Dream kan ik niet meer erg goed voor me halen. Maar het filmpje ziet er goed uit.

gietjo

Registered User
Nou heb ik me nog nooit zorgen gemaakt over de cakes die ik besteld heb. Tuurlijk zit er weleens iets bij wat niet meevalt, vorig jaar bv de Xplosion-line van Cafferata, maar die had ik dan ook op de gok. Ik begin me nu echter zorgen te maken over de kwaliteit van de Outrageous, want wat ik hier op film ziet is nog geen 5 euro waard. Ga Gerrit maar eens een mailtje sturen, want ik heb stilaan het idee dat Fritz er een ontiegelijke rotzooi van aan het maken is.

Over de Outrageous ben ik het volkomen met je eens. Waar is die tail gebleven, om maar een voorbeeld te noemen. Was erg slecht!!!

hutter

Registered User
Royal fireworks. deel1
We beginnen met 5 potten uit de china by night.
Op 2.36 min Fire emblem
Op 3.03 reign of fire
Op 3.42 bursting wheels
Op 4.15 exploding box
Op 4.58 fireworks for all
Op 5.48 solid stone (zie deel 2 verder)

Deel 2
solid stone
Op 0.58 swirling daisy
Op 1.28 royal bonsai
Op 2.05 colorful palm tree
Op 2.24 silver willow
Op 2.43 magic tree
Op 3.05 fire flower
Op 3.37 perfect harmony
Op 4.30 kingdom of piece
Op 5.12 iris the magic

Niet geschoten zijn passion flower en vuurwerk met een kroon.
Echter bij de marijn ging er een (geest) doos de lucht in welke was dat?

Laatst bewerkt:

hutter

Registered User

We zijn eruit,althans dat denk ik.
Bij dit filmpje zie je 3 dozen.
Aangekondigd als wakkere dodo, maar als je goed kijk zie je ook de Passion flower en Vuurwerk met een kroon .
Corrigeer me maar als ik het fout hebt.

gietjo

Registered User

We zijn eruit,althans dat denk ik.
Bij dit filmpje zie je 3 dozen.
Aangekondigd als wakkere dodo, maar als je goed kijk zie je ook de Passion flower en Vuurwerk met een kroon .
Corrigeer me maar als ik het fout hebt.

Het is alleen de Wakkere dodo en vuurwerk met een kroon, want vuurwerk met een kroon kwam leeg terug en de passion flower was nog vol en is dus helemaal niet af gegaan.

Moontan

Moderator
Medewerker
Hutter. Van harte gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijk. Knap gedaan.

Heel erg bedankt voor al je films man. Super

Jeetje wat ben ik geschrokken van Outrageous, wat een slechte uitvoering.

Bovenaan