DEMO Leusden

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 10-Dec-2011
Plaats: Leusden
Provincie: Utrecht
Tijd: 19.30
Winkel: Intertoys Kiers (Pyrostar Leusden)
Collectie: Broekhoff, Bon en Wolff
Wie: Azuma
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Extra Info: Demo gaat geschoten worden met het Cobra systeem! Zoals te koop bij www.pyrowinkel.nl

Michel_G

Zilveren Member
Mist nog een collectie, er wordt namelijk dit jaar ook een selectie van Bonfireworks verkocht! (En ook wat van geschoten tijdens de demo)

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
De webshop van Intertoys Kiers is trouwens https://leusden.pyrostar.nl/ Op het moment van deze post staan de producten van Bon en Wolff er nog niet in, maar komen zo snel mogelijk wat ik begrepen heb.

De link die op dit moment in de startpost staat, is al een paar jaar niet meer in gebruik :hehe!: (zag dat er nog een link naar de folder van 2007 staat....)

Edit:
Zie dat linkje van de website aan is gepast, keurig!

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
komt er ook weer zo'n daverende finale als vorig jaar?

Helaas door omstandigheden waar "wij" als winkel niets aan kunnen doen, zal het helaas geen demo worden als vorig jaar. Over het waarom zeg ik even niets, is niet aan mij, daar moet mickeyzegtboem eventueel maar meer duidelijkheid over geven.

We gaan in ieder geval ons best doen, om met de beperking die we hebben, er het maximale resultaat uit te halen!

mickeyzegtboem

Registered User
Ik zal dan maar even de duidelijkheid geven op het voorzetje wat Michel_G al gaf.

Helaas zijn we dit jaar, door "omstandigheden" bij het schietbedrijf (lees de vergunning is te laat ingediend), gedwongen om onder een melding de demo te schieten.
Hierdoor kunnen we dus maximaal 100 kilo inzetten.

Om toch nog een leuke finale weg te kunnen zetten, hebben we dus ook besloten om de demo vanaf 2 posten te schieten i.p.v. 3.
Waaiers zullen we (en ik denk dat veel liefhebbers dat best wel prettig vinden) enkel schieten.

De finale kunnen we nu dus ook niet zo bizar vol schieten als we graag zouden willen, maar ik denk dat we toch een minuutje of 3 tot 3.5 lekker vol gas kunen geven.

Uiteindelijk heb ik na een beetje rekenwerk het totaal aantal kilo's op 99.6 kunnen brengen, dus meer is er voor dit jaar echt niet mogelijk!

R

Ronny Vos

Guest
Provincie Utrecht heeft haar beleid flink aangepast,voor een ontbrandingstoestemming wordt nu vast gehouden aan de 14 weken termijn.In het verleden kun je nog weleens een toestemming krijgen binnen de 10 weken.
Even een tip aan mickey zorg wel dat je de juiste artikelnummers bij je hebt,als dit niet het geval is ,mag je ze niet afsteken(ik spreek uit ervaring bij de provincie utrecht)

Succes met je show.

mickeyzegtboem

Registered User
Thnx voor de tip Ron.
Die termijn kwamen we inderdaad dus op deze onprettige manier achter, maar goed, dat is dus een les geweest voor de volgende maal.

Lijst met kilo's en artikelnummers ligt al klaar, en zal ook van te voren richting provincie gaan, dus dat moet helemaal goed komen.

mickeyzegtboem

Registered User
Gezellig steef, mocht je geen plaatsje naar je zin kunnen vinden, meld je dan even bij henk (staat waarschijnlijk bij de muziek)
Dan zorgen wij even dat je met de cam mooi tegen het lintje aan kan staan.

Steef-Kaboom

Registered User
Zal wel goedkomen, stond vorig jaar zelfs achteraan prima :) wil je eventueel de films nog op de site?

Ik heb er zinin :D

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User
Worden er ook veel nieuwe producten geschoten? Ben erg benieuwd naar Bonfireworks nog nooit echt gezien :) En wolff natuurlijk de nieuwe spullen, tot straks!

Laatst bewerkt:

paulenshark

Registered User
Leuke Demo, hadden problemen met het schietsysteem.
De 100 Kilo werd maximaal benut.

Hierbij filmpje van finale, sorry voor het zoomen in het begin moet nog wennen aan mijn nieuwe camera.

Tot de 29ste!!

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User
helaas kon ik er niet bijzijn maar de finale ziet er goed uit.
niet zo'n wirwar aan effecten maar lekker strak allemaal:happy:

Bovenaan