• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Demo Jaco Ede

gietjo

Registered User
Het is een beetje kort dag maar vanavond is er een demo van jaco om 20:00 uur

Het Adres vind je hier:
http://www.jacovuurwerk.nl/static/demonstratie/

Het word een demo + finale van zo'n 175 cakes

Zo weer terug. Hele korte demo gezien. Wat cakes van herlat, en de JVE 500-........ serie. Dat was de demo. Hier in de krant stond een ernorme finale. Nou dat was het zeker wel.Er zouden ongeveer 175 cakes geschoten worden, en ik denk dat er zo'n 140 in de finale zaten. wat een tempo zeg. Ik hoop dat we hier van iemand een filmpie mogen ontvangen.

Laatst bewerkt:
Zo weer terug. Hele korte demo gezien. Wat cakes van herlat, en de JVE 500-........ serie. Dat was de demo. Hier in de krant stond een ernorme finale. Nou dat was het zeker wel.Er zouden ongeveer 175 cakes geschoten worden, en ik denk dat er zo'n 140 in de finale zaten. wat een tempo zeg. Ik hoop dat we hier van iemand een filmpie mogen ontvangen.

Kleine correctie op mezelf. Het waren 208 cakes totaal. In de finale van de show, gingen er 32 cakes tegelijk.

Leuk weetje toch!!!

Film:

Thanx to Eboy

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan