Komt er nog een schietlijst online, zodat we lekker cijfers kunnen geven en dingen aankruizen?
Prima demo, weer was goed, leuke cakes, schietlocatie vond ik zelf beter dan vorig jaar, dus helemaal top jammer er bepaalde producten nog niet waren.
Was er ook. Mooie knallende finale.
Weet iemand wat er nou is/was met die Comet Battery van 13,95? Daar kwamen fluiters én comets uit. Vond hem heel goed voor dat geld, maar in de folder zie ik dat het de Saturn Missile Battery is en in de productfilmpjes daarvan zie ik nergens comets. Heeft de Vuurwerkhal een speciale versie of werd er tegelijk een Comet-cake afgestoken?
En het leek of de Sound Barrier een flink stuk harder knalde dan de Silver Salute. Hadden anderen dat idee ook?
dat was alleen de 1e...
leuke demo, viel me wel op dat er wat "veel van hetzelfde" is... Goud en blauw was goed vertegenwoordig, weliswaar mooi effect...
En het leek of de Sound Barrier een flink stuk harder knalde dan de Silver Salute. Hadden anderen dat idee ook?
China red collectie was er nog niet.
Dat was vorig jaar ook zo, Silver Salute beetje overhypt al knalt die natuurlijk ook wel hard als je meerdere tegelijk afsteekt.
Was er ook. Mooie knallende finale.
Weet iemand wat er nou is/was met die Comet Battery van 13,95? Daar kwamen fluiters én comets uit. Vond hem heel goed voor dat geld, maar in de folder zie ik dat het de Saturn Missile Battery is en in de productfilmpjes daarvan zie ik nergens comets. Heeft de Vuurwerkhal een speciale versie of werd er tegelijk een Comet-cake afgestoken?