Demo Apeldoorn

RickGAE

Registered User
Wat: Demo
Plaats: Apeldoorn
Waar: Americahal, Laan van Erica 50, Apeldoorn
Datum: 18-12-2013
Tijd: 18:30 - 22:00
Waarom: 20 jarig bestaan Vuurwerkgigant Apeldoorn
Wat: Cafferata
Winkel: Vuurwerkgigant Apeldoorn
Extra informatie: Met diverse artiesten, zie stukje hieronder.

RickGAE

Registered User
1426714_467166663402474_757584180_n.jpg

Foto: Facebook Vuurwerkgigant Apeldoorn.

DioR

Registered User
ik zit op kamers in apeldoorn en heb de camera mee. ga hier dus ff kijken en de films komen dan z.s.m online!

Goed bezig kerel! Ik denk dat ik hem oversla. Zal wel vrij druk zijn daar. De meeste zullen wel voor het feest er omheen komen namelijk.

RickGAE

Registered User
Nederlandse artiesten bij vuurwerkshow in Apeldoorn
4 uur geleden

Laatste update: 4 uur geleden

APELDOORN Evert Pieper van de Vuurwerkgigant ziet het publiek vanavond het liefst per fiets naar de Americahal komen. Daar begint om 18.30 uur een feest met verschillende Nederlandstalige zangers, waaronder Django Wagner. De optredens worden afgesloten met een grote vuuwerkshow. ,,We hebben veel ruimte'', zegt Pieper. ,,Ook voor auto's. Maar we hopen dat mensen uit de buurt de fiets nemen. Dan blijft de Americahal goed te bereiken.''
Parkeerruimte is er voor en naast de hal aan de Laan van Erica 50. ,,Aan de achterkant komt het podium te staan. Aan die kant wordt ook het vuurwerk afgestoken.'' Los van de afsluitende vuurwerkshow gaat er gedurende de avond meer de lucht in. Het gaat dan om het vuurwerk dat bij de Vuurwerkgigant te koop is.

De lijst met artiesten die morgen naar de Americahal komen is lang. Onder meer Django Wagner (Kali) en regionaal bekende zangers als Frank van Etten (Leef als een zigeuner), Roy Otters, Henk Dissel, Zanger Gerard (Jongen van de handel) en Harry Vesseur komen optreden.

Door: Jeroen Pol

1471368_486087508177056_834133604_n.jpg

funkie x

Registered User
hierbij mijn verslag van de avond:

rond een uurtje of half 7 op de fiets gesprongen richting de america hal en na minuut of tien hoorde ik de music al in de verte.
na twintig minuten fietsen kon ik precies op tijd de camera neerzetten en de demo filmen. er zaten leuke producten van de grootste boxen tot leuke budget toppers. en toen begon het wachten op de finale. het half uurtje met artiesten werd dik een uur in de kou maar dat hoort er nu eenmaal bij! en het wachten werd beloont met een prachtige pyro musical van cafferata.

op de terug weg nog ff langs de chinees voor een lekkere loempia met een heerlijk biertje. het was een top avond!!

film van de finale staat in de upload en word z.s.m gepost!!

D

Deleted member 17038

Guest
Hehehe alweer? populair showtje :hehe!:

BEdankt voor de video Funkie x

smilli

FPM Filmer
Even een vriendelijke bedoelde tip Rick, iets rustiger met zoomen en minder vaak zoomen op het vuurwerk:smiling:

Bovenaan