DEMO Apeldoorn

Moontan

Moderator
Medewerker
Vooral stevig vuurwerk in show Robin Hood

APELDOORN - Robin Hood, vuurwerkmaster, heeft dit jaar een ruimere vergunning voor de traditionele vuurwerkshow dan de afgelopen twee jaar.
De show begint zondag om 19.30 uur aan Kanaal Noord, ter hoogte van de Lidl.

De afgelopen jaren zorgde de vuurwerkverkoper altijd voor vermaak rond de show. Zo kwamen onder meer DJ Jean en Frans Duijts optreden. Dit jaar blijft het echter bij vuurwerk alleen. ,,We mogen gelukkig weer wat meer laten zien'', zegt een woordvoerder van Robin Hood. ,,De afgelopen twee jaar was de vergunning wat minder ruim. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om het vuurwerk, daar richten we volledig onze aandacht op.''

De afgelopen jaren trok de show duizenden mensen. Er zijn parkeerwachters om het verkeer in de juiste banen te leiden. Er wordt gebruik gemaakt van het voormalige Bakkenes-terrein. ,,We raden de mensen aan op de fiets te komen.'' De show begint met een demonstratie van het vuurwerk dat dit jaar bij Robin Hood te koop is. De nadruk ligt daarbij op het zwaardere, 500 grams, vuurwerk. Er wordt naar een 'grote finale' toegewerkt die volgens Robin Hood ongeveer twintig minuten zal duren. De toegang is gratis.

http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/10010811/Vooral-stevig-vuurwerk-in-show-Robin-Hood.ece

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Altijd leuke en enorme demo met bakken vuurwerk.
Gelukkig dit jaar iets meer demo, want het was veel show voorgaande jaren.

Pyroboy

Registered User
Ik probeer er bij aanwezig te zijn, en al Heartworm diegene is op het plaatje dan ben ik er zeker even bij. hahah

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik ben er ook bij.
Ik mag u echter wel teleurstellen. Ik zie er niet uit zoals op m'n userpic. In het echt ben ik nog knapper (en mannelijk).

Ik probeer er bij aanwezig te zijn, en al Heartworm diegene is op het plaatje dan ben ik er zeker even bij. hahah

DioR

Registered User
ben erbij, weet iemand of je er een beetje goed kan parkeren?
anders zou ik eventueel de rox mee kunnen nemen.

Vorig jaar was ik 1,5 uur te vroeg. Toen was het al aardig druk met parkeren. Gedurende de show werd het echt onwijs druk! Ook met parkeergelegenheid.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
In de beschikking staat Molenstraat 284, maar dit is geen adres in Apeldoorn.
Ik ga ervan uit (ook in krant en site Robin Hood) dat de demo plaatsvindt op dezelfde plek als de vorige keer, dus Kanaal Noord 17 (u staat op parkeerplaats Dirk van der Broek (vorig jaar Praxis), en u kijkt over parkeerplaats van de Lidl naar het vuurwerk.)

bluebear

Registered User
net terug.
half 8 begon het, tenminste dat was de belofte.
beetje raar om te zeggen dat het half 8 begint terwijl je weet dat eerst de parkeerplaats bij de lidl leeg moet zijn terwijl die dus pas om 8 uur dichtgaat. 3 kwartier in de kou gestaan voordat het begon.
3 producten werden er als demo geschoten.
erg mooie beelden gezien tijdens de show en er werden ook enorme hoeveelheiden tegelijk geschoten.

mvg

Moontan

Moderator
Medewerker
Geüpload door MrNicko444 op 11 dec 2011
Vuurwerkshow in Apeldoorn geschoten op 11-12-2011 bij Robin hood vuurwerk. Vooral vanaf 6 minuten gaat het er behoorlijk hard op.

D

Deleted member 17038

Guest
Welk product zien we bij 5.30? kartonnen aan burning horse?

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
net terug.
half 8 begon het, tenminste dat was de belofte.
beetje raar om te zeggen dat het half 8 begint terwijl je weet dat eerst de parkeerplaats bij de lidl leeg moet zijn terwijl die dus pas om 8 uur dichtgaat. 3 kwartier in de kou gestaan voordat het begon.
3 producten werden er als demo geschoten.
erg mooie beelden gezien tijdens de show en er werden ook enorme hoeveelheiden tegelijk geschoten.

mvg

Er werden maar 3 producten als demo geschoten?
Wat is dat nou weer!?

DioR

Registered User
Er werden maar 3 producten als demo geschoten?
Wat is dat nou weer!?

Vorig jaar was het precies hetzelfde. Volgens mij werden er ook niet meer dan 4 of 5 producten geschoten. Het is voornamelijk gebaseerd op vol gas knallen, en de kartonnen er zo snel mogelijk door heen douwen.

Bovenaan