de workshops van Royal fireworks.

Wanneer was dit Fred? Ik draai sinds 2005 mee op de fora. Maar had hier nooit van gehoord.

Wel 1x mee mogen bouwen met een ander bedrijf, en tijdens de show zelf op het schietveld nabij de knoppen staan.

Prachtige hobby en zou willen dat ik het meer mocht en kon doen.
 
29-10-2010 waren wij daar Fred. Tevens liep Cigar er ook rond. Daar heb ik ook nog wel een foto van met een paar shells in zn handen. Als ik die mag plaatsen moet je maar een gil geven. Ook was liep Jie er rond.
Maar wat was dit gaaf zeg! Stonden er met het schieten ook lekker dicht op moet ik zeggen. Genieten.


DSC00840.JPGDSC00888.JPGDSC_4059.JPG
DSC_4041.jpg
 
Leuk om weer te zien die compilatie video, was een geweldige dag.
Naast leerzaam en het opbouwen van de show met leuke mensen, was er een goede catering en we hebben voetbal gekeken in het veld.
De show was in Duitsland, en dat maakte het nog net wat leuker.
 
Back
Bovenaan