Düsseldorf – Japantag 2026

Düsseldorf – Japantag 2026
Geplaatst Door Juul
Rheinwiesen, Kaiser-Wilhelm-Ring 49, 40545 Düsseldorf
zaterdag, 23 mei, 2026 - 23:00
Tot: zaterdag, 23 mei, 2026 - 23:30
(Aangepast aan tijdzone: Europe/Amsterdam)
Categories

Aankomende data
All times have been adjusted for the timezone: Europe/Amsterdam

Dit evenement is verlopen en heeft nog geen datums
Thanks voor de feedback! Iso stond op 300 diafragma 5.6 (scherpste voor deze lens) focus handmatig en mic op -10db.
Ik heb extra alles laag gehouden omdat ik een uitgebeten kleur met finale wou voorkomen.
Ik ga vanavond eens stoeien met een edit programma kijken of ik het iets feller krijg.
En kwa geluid?
Focus altijd op handmatig zetten inderdaad, dat is helemaal goed.
Geluid is zoals @Schuim als zei goed zo.
Probeer volgende keer ISO iets te verhogen en diafragma te zakken.
Je krijgt wat meer omgevingsbeeld en niet zo pikzwart zoals je nu hebt.

Voor edit programma zou ik als je geen ervaring hebt Wondershare Filmora aanraden. Filmora 15
Voor 80 euro heb je de volledige programma voor altijd, ik heb zelf ook voo 19 euro per maand extra recourses bij. Niet echt nodig, maar als je meer gaat editen wel leuk om te gebruiken.
Het programma heeft vaak updates en is afgelopen jaren echt flink ontwikkeld (erg veel bewerkt opties) en zijn ze nu druk bezig met AI functies toe te passen.
Overal, een zeer instap vriendelijke programma waarmee je echt snel kunt editen.

2de versie met edit.

Ik doe alles met telefoon, heb geen pc oid.
Dramatisch met dit soort bestanden van rond de 30gb 🤣
Heb inmiddels ook een om system om1 met macro lens en dat is ook om te huilen, stacks van 100 foto's etc 😅
Voor de edit heb ik nu een proefversie van powerdirector pro gebruikt.
Als iemand aanbevelingen heeft hoor ik het graag!
Ah als je geen PC hebt kun je alsnog Filmora gebruiken. Die hebben ook een zeer aangename app.

Back
Bovenaan