• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Counting down pictures

Kerel! Stop aub nooit met foto's maken! Jij snapt hoe je beleving op stilstaand beeld vast moet leggen!

Whahaha thanks man ! Altijd leuk om te horen, en aangezien ik hem gisteren ben vergeten !!

1511416_594703007272611_1400236625_n.jpg

Bedankt voor dit topic man! Ik eis eigenlijk eind dit jaar weer een countdown!

Eind van het jaar pffffffff, Graag gedaan !!!

wou aankomende week al beginnen :hehe!:

Maar ik zal zeker ermee verder gaan !!!

Thanks voor alle leuke reacties

Eind van het jaar pffffffff, Graag gedaan !!!

wou aankomende week al beginnen :hehe!:

Maar ik zal zeker ermee verder gaan !!!

Thanks voor alle leuke reacties

Bij nader inzien, je mag van mij ook vandaag al beginnen! Had eigenlijk het idee dat je dit alleen als countdown wilde doen... Nou dan had je al bij 365 kunnen beginnen!

Na wat overleg, ga ik alvast beginnen aan de kalender.

Mocht je geïnteresseerd zijn laat het dan even weten :-)

Back
Bovenaan