22 oktober 2012 #1 B Beja Registered User Wat wil je nog meer? Meer dan 185 schoten, meer dan 1,7 kilo kruit en meer dan 3 minuten schietplezier. Bestaat uit 4 losse producten. (Artikelnr.710) Prijs: Onbekend. Bron: Vuurwerkplanet.nl
Wat wil je nog meer? Meer dan 185 schoten, meer dan 1,7 kilo kruit en meer dan 3 minuten schietplezier. Bestaat uit 4 losse producten. (Artikelnr.710) Prijs: Onbekend. Bron: Vuurwerkplanet.nl
22 oktober 2012 #2 P potige_smurf Registered User Wat ik nog meer wil?Een leuke prijs en een leverancier:embarrased:.
22 oktober 2012 #3 B bluebear Registered User beschrijving van de tijdsduur in de openingspost matched niet met die op de box zelf. een leuke prijs bij lesli? voor hun wel ja :tounge:
beschrijving van de tijdsduur in de openingspost matched niet met die op de box zelf. een leuke prijs bij lesli? voor hun wel ja :tounge:
22 oktober 2012 #4 M MrXtremeFireworks Registered User Wat ik nog meer wil? Een leuke prijs en een filmpje
22 oktober 2012 #5 Red Eagle Registered User Richtprijs is 199,95 Iemand dan nog intresse in het filmpje?? :crying:
22 oktober 2012 #6 P potige_smurf Registered User Om eerlijk te wezen niet:embarrased:.Kan voor minder geld andere boxen/cakes halen.Denk aan de heron serie of rubro.
Om eerlijk te wezen niet:embarrased:.Kan voor minder geld andere boxen/cakes halen.Denk aan de heron serie of rubro.
22 oktober 2012 #7 ThunderBall Registered User En nog 1tje erbij, welke merken missen we nog, ze hebben allemaal wel een box!
22 oktober 2012 #8 O olaf81 Registered User Wat wil je nog meer? Dat ie de Immortal Gold Prof van Rubro overtreft Leuk,weer een grote box erbij.
22 oktober 2012 #9 Poziloc FPM Hangouderen Code Red ...ja op je bankrekening als je dit aanschaft....Lesli kennende!
23 oktober 2012 #10 smilli FPM Filmer Laat me maar eens de beelden zien, word lastig om de doorlontbakken van de concurrent te overtreffen.
Laat me maar eens de beelden zien, word lastig om de doorlontbakken van de concurrent te overtreffen.