Canada, Montreal: L' International Des Feux Loto Québec 2013

painkiller

Registered User
Er komt iets eerder een eind aan de titelaspiraties van Zaragozana als verwacht. Een paar broekies van 23 en 25 jaar uit Kroatië hebben me daar toch een escalatieshow geschoten.
http://www.burchcom.com/2013/croatia.html

Thanks to Paul for filming this great show

:surprised:

Bedankt voor het posten zeg!
Wat een vette show! Ik kijk niet snel een show van 30 minuten uit zonder even een stukje te skippen maar van deze heb ik, met een open mond en kippenvel op mijn armen, geen seconde gemist.

Savaga

Registered User
Als ik dan de azijnzeiker mag zijn;
ik had de opbouw/volgorde qua nummers wat anders gedaan..

Verder natuurlijk een hele dikke show!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
27 juli Canada THEME : FOUR SEASONS - GARDEN CITY DISPLAY FIREWORKS
Our four seasons through the eyes of a child

gefilmd door pyromight

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
PyroEmotions & PyroDigit gaan ook groots uitpakken:

1010862_10151643708279934_787911047_n.jpg

1072199_10151643706974934_1218948757_o.jpg

1077077_10151643703074934_1761636433_o.jpg

1077201_10151641504929934_1722943_o.jpg

1002322_10151641507554934_1232337263_n.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Alleen het apparatuur al kost een vermogen. Het lijkt me trouwens wel onwijs relaxed om zo te kunnen bouwen.
Uiteraard komt er stress bij kijken maar zo heerlijk in een tent alles klaar zetten zou verplicht moeten worden :)

shinji

Moderator
Medewerker
Dit beloofd weer een exhibitie van singleshots te worden, 7900 in totaal, waanzinnig. Al vraag ik mezelf af of je met de soundtrack die gepland staat een pyromusical kan schieten die je pakt, zoals die van Zaragozana, Mirnovec en in iets mindere mate Garden City.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb zojuist ook de show bekeken van Mirnovec.
Ze schieten waanzinnig mooie spullen de lucht in maar niet alles is qua timing 100%
Uiteraard zie ik dat door de vingers want ik zit gewoon op en top te genieten, maar hoe kijkt de jury van deze competitie daarna.

Bijvoorbeeld het begin stuk van Tina Turner (Simply the best), die cakes zijn veels te snel voor de muziek.
Aan de andere kant zouden ze ook punten moeten krijgen voor de fantasie waarmee deze show geschreven is. Mooi en ook leuk geschoten.

Als ik dan nog een klen beetje mag zeiken. Veels te veel goud is er gebruikt.

tronetti

Registered User
Jammer dat die video's een halve dag nodig hebben om te laden... Of komt het omdat ik in een zeeuws gehucht woon ?

Wie weet, hier nog een zeeuw...Ik zou eigenlijk ook die show van Mirnovec wel eens willen zien, maar op burchcom wordt ik akelig van die haperende Jewel player, laden kost me te veel verlofuren, en Pyromight heeft'm er ook niet helemaal op staan.
Vorig jaar had ik er totaal geen problemen mee. Maar ja, de commentaren lezende zullen het wel goede shows zijn ja.

thunderboy

Registered User
Gekkenwerk die show van Italie, machtig mooi om te zien wat een boel single shots!
Na het zien van deze show ben ik toch wel overtuigd dat deze een stuk beter was dan Mirnovec, de finale met het Final Countdown nummer was echt leip. Ook mooi vond ik de single shots van links naar rechts horizontaal over het water en die wielen maken het volledig af natuurlijk, heel mooi om te zien.

Dus denk dat we een nieuwe nummer 1 hebben.

btw, films haperen niet hier, aanklikken en speelt snel en goed af. Aanradertje jongens, zeker kijken deze show.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Als dit niet de nummer 1 gaat worden dan weet ik het ook niet meer.

Dit is gewoon een ware escalatie van singleshots. Dit is echt bizar goed geschoten, zit echt letterlijk te stuiteren op m`n bureaustoel.:lub: Alle nummers zijn gewoon perfect uitgevoerd, je hoort het publiek ook na ieder nummer compleet uit hun dak gaan. En dan de finale met de Final countdown is gewoon KICKUHH.:lub::lub:

Enigste minpuntje vind ik dat ze op sommige stukken net iets te veel singleshots gebruikt hebben.

Laatst bewerkt:

tronetti

Registered User
Dan sluit ik ook achteraan in de rij. Vorig jaar is hij ook geweest, maar volgens mij heeft hij toen alleen Japan gefilmt.

hardcore0438

Registered User
Nope hij had ook Zwitserland gefilmd. Alleen daar een best of van gemaakt incl een setup video. Maargoed paar dagen wachten en dan kunnen we weer genieten in kwaliteit waar je u tegen zegt :)

Tony

Administrator
Medewerker
1ste plaats Pyrodigit / Pyroemotions
2de plaats Mirnovec
3rde plaats Pirorecnia Zaragozana

Bovenaan