Canada, Montreal: L' International Des Feux Loto Québec 2013

tronetti

Registered User
Het wachten is beloond!!
Geweldige show, kan er niet meer van maken.
Had al wel een idee wat er na de 'proefshowtjes' zou kunnen komen, maar dit is weer genieten.
Soms een overdosis single-shots, maar vond dit niet storend.
Moet geweldig zijn dit een keer mee te maken!

Drillz

Registered User
Bijna foutloos, alleen heeft er iemand een rek singleshots aan de linkerkant verkeerd om gezet of aangesloten bij "Staying Alive" volgens mij :) (18 min 40 ofzo)
De rest is zo strak dat het mij gelijk opviel....

Moontan

Moderator
Medewerker
Een show van de buitencategorie om in Tour de france termen te spreken.
Zo mooi, zo perfect, adembenemend. Met bovendien een lekkere frisse muziekkeuze.

saule

Registered User
De show van Pyroemotions moet geweldig zijn om dit live mee te maken, maar veel te veel single shots en relatief weinig bommen.
Zulke vuurwerken moeten zeer leuk zijn voor festivals als Tomorrowland bijvoorbeeld. De single shots gaan telkens weer op de beat.
Maar op een echte vuurwerkfestivals verwacht je meer. Daar verwacht je emoties, mooie tableaus in de lucht. Bij pyroemotions had je steeds single shots die alleen gingen zonder begeleiding van bommen ofwel bommen die alleen gingen. Bij de beatles deden ze dit wel en dat vond ik dan ook geweldig gedaan. Er is niets eenvoudiger om enkel op de muziek te schieten met single shots als je er een budget tegen aangooit en voldoende schietapparatuur hebt. Tijdens de show van Pyroemotions had ik de indruk dat ik naar een proximity vuurwerk aan het kijken was. De show deed mij denken aan de show van Scarpato tijdens het Knokke festival van vorig jaar. Raar of zelden dat je Romeinse kaarsen zag in combinatie van bommen zoals een Vaccalluzzo of de show van Zaragozana in Montreal dit jaar. Ik hoe meer van zulke vuurwerken dan emotieloze hoogstaande technische vuurwerken. Maar of smaken en keuren valt niet te twisten. Ik denk dat de andere deelnemende schietbedrijven tijdens dit festival het logisch vinden dat Pyroemotions gewonnen heeft. Hun show was indrukwekkend, leuke muziekkeuze en prachtige produkten.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
De soundtrack van Italie was niet m'n ding, maar wat een stuk pyromusical hebben ze hiervan weten te maken zegh....
Geweldig!
De vele foutjes (vooral pos. 1&2) zullen we ze maar vergeven met inderdaad meer dan 10.000 stuks vuurwerk.
Dat is procentueel nog steeds bijna niets.
Een rekje verkeerd om kan dus ook de beste gebeuren...

GMP82

Zilveren Member
Ik ga toch heel erg mn best doen om 1 show mee te pakken volgend jaar, aangezien ik rond die tijd op "rijdbare afstand" van Montreal af zit......

Hoe lang van tevoren zijn de data (en bedrijven) doorgaans bekend? Iemand een idee?

stefantvs

Administrator
Medewerker
Geweldig dat stukkie op 19:16 t/m 19:30 Echt genieten deze film !! Thanks for the movie 1Pyro8

Laat maar zitten dat stukkie film, heel die show is gewoon perfecttttt :lub:

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Nee joh heb ik dat echt allemaal gezien net? WTF wat een beest van een show joh.

Heb t gewoon waterig hierzo....da's best lang geleden.

Echt een hele gave show.

Firecrack-R

Registered User
Hele brute show van PYROemotions en PyroDigit. Ik vind de soundtrack sterk. Korte stukjes van elk nummer, geen saaie 3 minuten lang durende nummers. Pakkende nummers ook, beatles komen ook nog langs, niet te zwaar allemaal gewoon top.

Tempo is hoog en tussen de nummers/thema's in geen pauzes, dat had ik wel prettig gevonden want nu knallen ze aan 1 ruk door maar goed. Tijdrekken kan je ze op deze manier in ieder geval niet verwijten.

Terecht winnaar denk ik zo!

sprinkhaan

Registered User
Met dit soort shows krijg je zelfs mensen enthousiast die normaal helemaal niks met vuurwerk hebben, "maar hier worden we toch allemaal blij van". :hehe!:

myrmidon

Registered User
Jeetje man, wat een mega vette show zeg, das pas een pyromusical! omg.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

elgielo

Registered User
Brrrrrrrrrr aardig wat kippenvel momenten in deze show.
Wat meer bommen zou niet verkeerd wezen, maar ik denk dat ik op deze mensen maar geen kritiek ga geven.
Superieur dit gewoon.

Moontan

Moderator
Medewerker
FINALE:
3 augustus THEME : TRIBUTE TO U2 - PANZERA S.A.S. - LA RONDE
2013 Grand Finale featuring music from this world reknown Irish band

Bovenaan