Cafferata Vuurwerk Winkeliers demo 2015

Tony

Administrator
Medewerker
Vanavond gaat het weer los in Uden met uiteraard de product presentatie van de nieuwe en bestaande producten plus wederom een topper van een afsluiten (pyromusical).

Cafferata Vuurwerk
Hoofdvestiging Cafferata Vuurwerk
Vliegeniersstraat 19
5405BH Uden
Nederland

Demo start rond 20.30 a 21.00uur

Tony

Administrator
Medewerker
Ze zijn druk bezig bij Cafferata

IMG_4138.JPG

bridge

Bronzen Member
Het lijkt wel of ik daar een rad zie! mooi. Ik hoop voor de aanwezigen dat de vlammenwerpers achterwege blijven.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb vanavond de beste finaleshow van een product demo gezien. Geschoten met consu en theater vuurwerk. WOW!

paulus01

Registered User
Helemaal mee eens, erg gave show die ook nog eens lekker getimed was.
Jammer dat het geluid op het einde weg viel.

Het rad was ook erg gaaf.
Mooi dingen gebruikt.

Genoten!

luukie

Registered User
Wauw, er zijn in Nederland weinig shows waar ik echt van onder de indruk ben. Maar dit was er een hoor, complimenten!

densta

Registered User
Gister live mee kunnen kijken. Ondanks dat de verbinding af en toe weg viel was het goed te doen.
P.s verbinding herstelde zich gelijk weer.

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank voor je film Vincmeister. Mooi in beeld gebracht.
Tony heeft niets teveel gezegd. Een dijk van een show. Muziek is totaal niet mijn ding maar het vuurwerk an sich is echt geweldig. Met name ook door de inzet van het theatervuurwerk. Ik heb wat gemist!!

Ricardo1979

Registered User
Gisteren super mooie show gezien. Perfect getimed en op lekkere muziek. Was er van onder de indruk!
De demo zelf verliep niet helemaal zo als het moest, maar weer mooie nieuwe producten gezien.
Toch vind ik de prijzen ondanks dat er kwaliteits spul verkocht wordt toch hoog.

painkiller

Registered User
Gisteren super mooie show gezien. Perfect getimed en op lekkere muziek. Was er van onder de indruk!
De demo zelf verliep niet helemaal zo als het moest, maar weer mooie nieuwe producten gezien.
Toch vind ik de prijzen ondanks dat er kwaliteits spul verkocht wordt toch hoog.

Ik was inderdaad ook erg onder de indruk van de show. Dit was denk ik de mooiste (consumenten) show die ik in Nederland heb gezien. Vooral het rad en de tails hebben flink indruk gemaakt. De showtime producten waren ook weer erg indrukwekkend, misschien wel het mooiste vuurwerk van Nederland.

Wat ik opvallend vind bij cafferata is het grote verschil in kwaliteit en de bijbehorende prijs. De cake van 2 voor 20 euro bijvoorbeeld was ontzettend mooi terwijl er uit een cake van bijna 80 euro alleen maar flut boeketjes komen.

paulus01

Registered User
Ik was inderdaad ook erg onder de indruk van de show. Dit was denk ik de mooiste (consumenten) show die ik in Nederland heb gezien. Vooral het rad en de tails hebben flink indruk gemaakt. De showtime producten waren ook weer erg indrukwekkend, misschien wel het mooiste vuurwerk van Nederland.

Wat ik opvallend vind bij cafferata is het grote verschil in kwaliteit en de bijbehorende prijs. De cake van 2 voor 20 euro bijvoorbeeld was ontzettend mooi terwijl er uit een cake van bijna 80 euro alleen maar flut boeketjes komen.

Rad, tails, ghost was leuk, gewoon helemaal goed.

Zeker eens qua prijs.
Die 2 voor 20, maar vooral die 2 voor ??? waaiers erna waren dik. Misschien wel hardste burst vd avond en volgens mij, al herinner ik me de prijs niet goed, ook qua prijs te doen (49 e ?)

Bovenaan