Boozebelly 2010!

boozebelly

Registered User
Goed! Dit is het dan definitief geworden:

CAKES:

4x Thunder Coloured Heaven
2x Thunderking XXL
1x Excellent Colours
1x Silly Walks
1x Asian Budget Line B
1x Gorgeous
1x Crackling Meteors
1x Temptation
1x Sunrise
2x City Lights
2x Treasure Island
1x Wodka Blue
1x Endeavour
1x Emperor
1x Soundmachine
2x Dragon Balls
1x Miracle
1x Midnight Delight
1x Fantasy
1x Coco Magnolia

VUURPIJLEN:

1x Comet Meteor Jupiter
1x Excellent Rockets
2x Light Year
4x Asian Thunder Rockets

DIVERSEN:

7x Asian Thunder Assortie
4x Twister Knal
2x Chooêt Crackers

Laat het feest maar beginnûh!!!! :happy:

boozebelly

Registered User
Hier alvast een foto. Ik wacht even op een betere camera die onderweg is en dan volgen er meer. Vanmiddag ga ik ook nog even naar Vuurwerktotaal Emmen en zodra ik die buit binnen heb zet ik alles erop.

Uutgrunn

Registered User
Das een schiere pak met vuurwerk kerel. Daar kan je je lol wel mee op!! Ik heb de eerste lading inmiddels ook binnen. Vanavond het grote pakket uit Koekange en vrijdag het laatste bij Westvuurwerk tegenover mijn werk (Brandweerkazerne).

Veel plezier alvast Nog één dagje dan kan je echt los!

PS. Toch ook nog even een veiligheids brilletje erbij genomen?

boozebelly

Registered User
Zo!Dat is een mooie collectie.Ga je de thunderking XXL allemaal tegelijk afsteken?

Ik ben wel gek, maar niet zo gek :hehe!: Eentje is voor 10:00 s'ochtens, twee voor in de middag, eentje voor in de avond en dan nog twee voor middernacht. Die laatste twee gaan wel tegelijk als finale.

Ik had de schietvolgorde voor middernacht trouwens een beetje zo in gedachten:

1. Fontein (Moet ik nog halen vanmiddag)
2. Weeping Willows
3. Wodka Blue
4. Endeavour
5. The Emperor
6. Sunrise
7. Temptation
8. Crackling Meteors
9. Gorgeous
10. Asian Budget Line B
11. Silly Walks
12. Excellent Colours
13. 2x City Lights tegelijk
14. 2x Treasure Island tegelijk
15. Best Of Seven Rows
16. 2x Thunder Coloured Heaven tegelijk
17. Fles Southern Comfort met cola bij de kachel

Uutgrunn

Registered User
Ik ben wel gek, maar niet zo gek :hehe!: Eentje is voor 10:00 s'ochtens, twee voor in de middag, eentje voor in de avond en dan nog twee voor middernacht. Die laatste twee gaan wel tegelijk als finale.

Ik had de schietvolgorde voor middernacht trouwens een beetje zo in gedachten:

1. Fontein (Moet ik nog halen vanmiddag)
2. Weeping Willows
3. Wodka Blue
4. Endeavour
5. The Emperor
6. Sunrise
7. Temptation
8. Crackling Meteors
9. Gorgeous
10. Asian Budget Line B
11. Silly Walks
12. Excellent Colours
13. 2x City Lights tegelijk
14. 2x Treasure Island tegelijk
15. Best Of Seven Rows
16. 2x Thunder Coloured Heaven tegelijk
17. Fles Southern Comfort met cola bij de kachel

LOL De fles drank doet het 'm. Welke fontein heb je in gedachten? De coral beauty van Wolff vind ik opzich wel een aanrader. Het is een 200 grams fontein met o.a. harde crackling die het wel een minuutje uithoud

boozebelly

Registered User
...Welke fontein heb je in gedachten? De coral beauty van Wolff vind ik opzich wel een aanrader.

De Coral Beauty is een goeie ja, die had ik vorig jaar ook. Maar voor een Wolff dealer moet ik een aardig eindje rijden, dus ik ben afhankelijk van de dealers in de buurt. Dat zijn een paar Schuurmans dealers, een Broekhoff dealer en een Vuurwerktotaal dealer (Die tevens Schuurmans verkoopt).

Ik ga voor die laatste want Vuurwerktotaal vind ik wel een paar leuke fonteinen hebben, zoals de Spicy Vulcano, Eruption & Crackling Sky. En die verkoopt ook die grote zilvervulkaan van de Diamond collection. Dus keuze genoeg daaro.
En de Chooêt Shock Box hoop ik daar ook te scoren, net zoals die nieuwe Chooêt Crackers.

We zullen zo wel zien :smiling:

boozebelly

Registered User
En dit is het geworden bij Vuurwerktotaal:

Naast een paar fonteinen kon ik het niet laten om ook nog een paar cakes mee te nemen. Ook nog 3 extra doosjes knaltollen en wat klein spul zoals je ziet.
De Chooêt Crackers waren gelukkig ook op voorraad. De Chooêt Shock Box heb ik niet gekocht want die dingen waren piepklein en zagen er niet uit.

Ik heb wederom een camera geregeld voor oud & nieuw en zal net als vorig jaar zoveel mogelijk op film zien te krijgen. Van vorig jaar is de kwaliteit niet zo goed, maar dit jaar neem ik zelf de camera in de hand.

En nu is het tijd om een paar koele pilsjes weg te zuigen en af te tellen :happy:

Richardus

Registered User
Was na je vriendelijke opmerking in mijn draadje nou ook even nieuwsgierig naar wat jij nu bij elkaar gegraaid hebt; en dat staat er allemaal mooi bij zeg! Al die Thunderking XXL's ook... *kwijl*... 't komt wel goed bij jou! Stook ze, heer WhiskyBuik!

boozebelly

Registered User
Deze is erg lekker, maar dan wel meer Southern Comfort dan Cola.
Als ik klaar ben met mijn spul dan open ik de proeverij voor de bubbelwijnen.

Wij snappen elkaar :cool: Ik drink het altijd in een whiskeyglas met een scheutje cola. Zeg maar 2/3 Southern Comfort en 1/3 Coca Cola. Paar ijsklontjes erin en voor je't weet is je glas alweer leeg (op de voet gevolgd door de fles...)

Heilig schennis!!!
Dat moet je puur drinken jonguh!

Rustig, rustig Painkiller :hehe!: Het is whiskey-likeur, geen whiskey van 'tig jaar oud. Puur vind ik Southern Comfort ook niet lekker. En dan moet ik er ook een slof maagtabletten bij hebben omdat het zuur je de neus uitkomt. Beetje verdunnen met cola & ijs en ik heb nergens last van.

Is er trouwens geen drankforum ergens....?

boozebelly

Registered User
En plotseling lag er s'avonds een leuke verrassing in de gang :hehe!:
In koor zongen wij: "Er ligt een mat in de gang!, Ja! Ja! Een mat in de gang! Tralala"

Ik had in tijden geen 100.000 klapper gehad, dus dat was wel weer ff lekker. Wat wel opviel was dat de rol uit 3 delen bestond. Ieder deel had zijn eigen groene startlont. Maar als je de losse stukken 20cm over elkaar legde ging alles mooi achter elkaar af.

Bovenaan