Boozebelly 2010!

boozebelly

Registered User
Vanmiddag de bestelling geplaatst bij http://www.freakpyromaniacs.com/forum/vuurwerk-winkels/30532-van-der-veen-nieuw-weerdinge.html . Met de 30% kortingsactie kwam ik mooi rond op €400 en ik denk dat ik daarvoor een mooie set cakes heb uitgekozen voor oudjaarsavond met een fijn bossie pijlen.

Ondanks dat €400 natuurlijk een boel geld is, is het lang niet zoveel als ik vorig jaar heb besteed. Dit jaar zijn er gewoon andere prioriteiten. Gelukkig heb ik nog de wereld aan single shots, knaltollen, fluit/knalpijlen en ander klein spul liggen dus daarvan hoefde ik niet zoveel opnieuw te kopen.

De cakes zijn allemaal voor middernacht bedoeld, behalve 2x de Thunderking XXL. Daarvan is één voor 10:00 in de ochtend en één voor in de middag.
Misschien dat ik later in december nog het één & ander bijbestel en met de losse verkoop zal ik zeker nog wat leuks erbij snaaien, zoals nog wat kleinere cakes voor de vooravond.

Ik ben blij dat ik nu al van de bestelstress af ben en niet zoals vorig jaar tot de kerst met lijstjes zat te schuiven & kloten. Want dat is echt vermoeiend en in dat geouwehoer heb ik helemaal geen zin meer. Gewoon filmpjes kijken, posts lezen, keuzes maken en klaar! De rest van december lekker relaxen :hehe!:
Foto's volgen uiteraard en ook zal ik proberen om het een & ander op film te krijgen.

Hier de lijst, alleen heb ik ook nog 2x de 'Asian Thunder Rockets' besteld die niet in de databse staan:
- http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/23788

IK HEB D'R ZIN AN!!!

Mark1600

Registered User
Dat is een mooie lijst hoor.
Tis inderdaad lekker om van de bestelstress af te zijn,maar bij mij gaat dat over in weersvooruitzichtstress,helemaal omdat ik er niks aan doen kan haha.

voor in de vooravond heb ik messiers gekozen en de apollo's ook wil ik er nog wat crackling fontijnen en pijlen bij hebben.

boozebelly

Registered User
ja ik ben er ook blij om. en ook ik zal bij de verkoop nog wat voor de voor avond kopen heb je nog enkele suggesties?

Ik heb nog geen idee wat ik precies zal kopen maar dat zullen kleine cakes zijn van rond de €10 euro per stuk. Zoals Mark1600 aangeeft zijn de Messier cakes misschien wel een goede optie. :smiling:

Dat is een mooie lijst hoor.
Tis inderdaad lekker om van de bestelstress af te zijn,maar bij mij gaat dat over in weersvooruitzichtstress,helemaal omdat ik er niks aan doen kan haha.

Haha tsja...het weer. Ik begin de weerberichten ook steeds nauwlettender in de gaten te houden. Laat die vorst maar terugkomen, dan hebben we in ieder geval geen regen. Maar goed, met alleen die weerstress kan ik nog wel leven :hehe!:

Booomy

Registered User
Welke van de 2 Thunderkings XXL heb je genomen. Om heb je 2 om 2 gedaan. Heb dit jaar de Thunderking XXL voor het eerst Mooie lijst verder.

boozebelly

Registered User
@Martin. Verdomd mooie lijst heb je daar! Wanneer ga je afhalen dan? Ik de 28e om 08:00 uur. Mooi op tijd alles in huis.

Welke van de 2 Thunderkings XXL heb je genomen. Om heb je 2 om 2 gedaan. Heb dit jaar de Thunderking XXL voor het eerst Mooie lijst verder.

Ik heb inderdaad 2 om 2 gedaan. Inmiddels ben ik bezig om nog een lijstje erbij te maken. Zoals gezegd met wat kleiner spul voor de vooravond, maar ik denk toch dat ik er nog één Thunderking bij bestel. Of misschien wel twee :hehe!:

boozebelly

Registered User
@boozebelly.

Ik moet laat in de avond ophalen je know why;)

Uiteraard :wink:

Ik ben inmiddels bezig met een 2e lijst en tot nu toe komt dit er zeker nog bij:

Cakes:
1x Thunder Coloured Heaven
1x Temptation
1x Miracle
1x Fantasy
1x Midnight Delight
1x Coco Magnolia

Vuurpijlen:
1x Comet Meteor Jupiter
2x Asian Thunder Rockets

Diversen:
2x Twister Knal
1x Fantasy Kanonslag
2x Chooêt Crackers

In totaal met mijn eerder al geplaatste bestelling ziet dat er ongeveer zo uit:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/23788

Ik probeer nog meer budget los te weken door dit weekend nog een ritje naar de ijzerboer te maken. Ik knijp de citroen zoveel mogelijk leeg :hehe!:

Martin1988

Registered User
leuke lijst kom je de avond ook wel mee door.

ja ik ben ook al zoveel mogelijk aant bij elkaar rapen haha kheb nog wel een wasmachine voor je

Red Eagle

Registered User
@Martin. Verdomd mooie lijst heb je daar! Wanneer ga je afhalen dan? Ik de 28e om 08:00 uur. Mooi op tijd alles in huis.

Ben ik wel benieuwd waar jij op de 28evuurwerk gaat halen??

@ Boozebelly je kunt nartuurlijk ook even over de grens kijken voor je kleine potjes voor in de vooravond

boozebelly

Registered User
@Martin... zie je PM ;)

@RedEagle... Duitsland is inderdaad een goede optie, maar ik heb ervoor gekozen om de 4 16 schots blokjes van Bonfireworks te nemen + de Coco Magnolia van Proline. Die 5 cakes zijn dan samen voor de vooravond. Heel misschien kom ik tijdens de verkoopdagen nog wel even bij de Lidl net over de grens en dan zal ik uiteraard een paar kleine cakes meesnaaien, maar vooralsnog ziet het daar niet naar uit.

Ben ik wel benieuwd waar jij op de 28evuurwerk gaat halen??

Oeps...foutje :embarrased: Ik bedoel uiteraard de 29e.

Laatst bewerkt:

boozebelly

Registered User
De prijs is zeker gunstig Martin. Voor een kleine €20,00 heb je zo 5 leuke cakes bij de Lidl. Eerder ging ik ook ieder jaar naar Duitsland, maar ik ben van mening dat het Nederlandse vuurwerk toch een stuk mooier is geworden. Als je dan ook nog een dealer hebt zoals van der Veen die 30% korting geeft, blijf ik mooi in Nederland. En daar komt ook bij dat de Corsair strijkers niet meer te krijgen zijn, want daarvoor ging ik altijd hoofdzakelijk naar Duitsland en zodoende kocht ik daar ook altijd veel siervuurwerk.
Laatst (2 weken geleden op zaterdag) ben ik naar Duitsland geweest om drank te kopen en op de terugweg werden we bij de grens zelfs gecontroleerd. Ze vroegen of wij vuurwerk bij ons hadden en namen even een kijkje in de kofferbak. Daar heb ik straks geen zin in als ik de kofferbak wel heb afgeladen met vuurwerk :embarrased:

Ik bedenk me net trouwens dat ik nog helemaal geen enkele fontein heb! Die ga ik dan met de losse verkoop maar aanschaffen. Ik zit te denken aan die grote zilvervulkaan uit de Diamond collection of die 'Silver Storm' van Broekhoff. Naja, we zien wel...

boozebelly

Registered User
Nog wat toegevoegd wat erbij gaat komen:

1x Earcatcher
1x Sunrise
1x Wodka Blue
1x Treasure Island (2 in totaal nu, wil ik tegelijk gaan schieten)
1x Thunderking XXL (6 in totaal nu)

- http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/23788

Waarschijnlijk voeg ik morgen nog wat toe. De Outrageous wil ik eigenlijk ook nog wel hebben. Maar als ik kijk naar wat ik eerst zou bestellen en hoeveel het nu is geworden, schrik ik weer van mezelf. De knapperkriebels winnen het toch weer nu de dag der dagen naderd.

Morgenavond lever ik de bestellijst in bij van der Veen en dan is er geen weg meer terug :hehe!:

Red Eagle

Registered User
hahah geen weg meer terug maar nog genoeg andere routes naar de winkel:tounge:

Ken het probleem heb extra geld aan me vriendin gegeven om te bewaren zodat ik het niet uitgeven kan!
Ze verstopt het dan voor me zodat ik me Kerst bonus niet aan vuurwerk uitgeef.
Meestal ben ik dr daar erg dankbaar voor 1 Januari!:angel:
Er komt een tijd dat ik denk ik ook mijn bankpasje doormidden knip en 1 Januari een nieuwe moet aanvragen:hehe!:

boozebelly

Registered User
Hahaha als ik ook jouw verhaal zo lees dan zijn we toch niet normaal met z'n allen! Straks het hele huis s'nachts in junkie-style over de kop halen op zoek naar geld.
Met trillende handjes komen we de laatste dagen door...:hehe!:

Bovenaan