Booomy's 2010 / 2011

Ik vind je eigenlijk best wel gestoord dat je 2 keer een Camuro King gaat nemen. Er zijn genoeg andere GOEDKOPERE oplossingen.
74,95 voor een 500 grams pot pfff vind dat echt sick. Ik zou zeggen schijt aan de camuro's, voor die prijs neem ik het Apollo Assortiment van Original of het Messier assortiment. Of 5 maal Heavy 5 van Wolff dan heb je 25 x een 16 shot cake.

Booomy

Registered User
Hey Vancore. Ja begrijp je reactie wel. Ben er ook nog niet helemaal uit. Wat wel scheelt is dat ik me vuurwerk in Lopik ga halen en dan gebruik maak van de 30% korting. Het is inderdaad een dure cake maar wel een topper in mijn ogen. Heb gelukkig nog ff bedenk tijd.

painkiller

Registered User
Ik vind je eigenlijk best wel gestoord dat je 2 keer een Camuro King gaat nemen. Er zijn genoeg andere GOEDKOPERE oplossingen.
74,95 voor een 500 grams pot pfff vind dat echt sick. Ik zou zeggen schijt aan de camuro's, voor die prijs neem ik het Apollo Assortiment van Original of het Messier assortiment. Of 5 maal Heavy 5 van Wolff dan heb je 25 x een 16 shot cake.

Wat een vergelijk....
Lekker de Camuro king erin houden!

Misschien vind je dit ook nog wat:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/3028/Gorgeous.html

Booomy

Registered User
Sebastiaantje hij doe het weer. Had blijkbaar delen uitgezet. Je kan hem weer bekijk is in de tussen tijd weer genoeg veranderd en ben er nog steeds niet uit. Veranderd om de dag

sebastiaantje

Registered User
Maar waar staat die camuro king keer 2??? Dit is echt een topper vooral als je ze tegelijk afsteekt. En er gaat toch 30% korting vanaf.

Gr

Booomy

Registered User
Je hebt gelijk zijn er idd effe van af. Zoals ik al zij het veranderd met de dag ;-). En net wat je zegt met 30% korting is ie een stuk betaalbaarder

Booomy

Registered User
Zo denk dat dit de lijst gaat worden. Ga van de week me bestelling alvast plaatsen denk is dat alvast gedaan. Heb toch besloten de Camuro King er af te halen. Dit omdat ik deze vorig jaar ook al had en dit jaar een lijst wou hebben met nieuwe dingen. Behalve de Silver Salute die had ik vorig jaar ook. Tips zijn natuurlijk nog altijd welkom. Want kan natuurlijk altijd nog bij bestellen ;-)

Booomy

Registered User
Zo ik heb me bestelling zojuist de deur uitgedaan. Heb uiteindelijk voor de Earcatcher gekozen in plaats van de Gorgeous. Vond dat ik de Earcatcher niet kon laten staan maar had me budget bereikt dus helaas moest er iets van af. Nu is het wacht tot de 29ste. Hmmm en dat duurt nog zo lang :-S

Booomy

Registered User
booomy-albums-collectie-2010-2011-picture3078-collectie-2010-2011.jpg

Heeft even geduurd voor dat ik er achter kwam hoe het werkte :-S maar hier dan toch een foto van mijn collectie afgelopen jaar

Booomy

Registered User
Mooie collectie allemaal mooie producten!
hoe waren City Lights en Crossing Crossette?
ben ik erg benieuwd naar.

Die waren beide erg goed vond ik. De Crossing Crossette had ik in de vooravond afgeschoten. Heerlijk de lucht voor je "alleen". De Crossettes waren erg goed. Alleen jammer dat het alleen de kleuren rood en groen waren en ook voor een hele mooie prijs 16,-. (eerst vond ik het een leuke cake. Daar kom ik alleen op terug hij was meer dan alleen maar leuk ;-) en erg goeie bak als je het mij vraagt)
City Light's schoot ik na 12 uur. Op het plein met een hoop geweld van illegalen blokken. Toen het wat rustig werd de City Lights er tussen door gejaagd. Mooie felle kleuren combinatie met witte blinkers. 1 van de toppers van Bon als je het mijn vraagt. Mensen op het plein waren er ook zeer enthousiast over. ( en dat na het zien van vele illegalen blokken).

Dus kort samen gevat. Was over beide heel erg tevreden. Staan er voor volgend jaar zeker weer bij

Bovenaan