Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ambiance was geweldig, publiek deze keer was nogal irritant, files achteraf waren erger als nooit tevoren :notrust:
Over het vuurwerk, er zaten hele mooie stukken tussen en een paar fraaie effekten. Echter vond ik veel momenten de keuzes helemaal nergens op slaan. Bij de muziek van Strauss had echt wel wat heftiger uitgepakt mogen worden, zeker bij die schöne blaue Donau ook had ik zoiets bij God save the Queen, ik kon er geen kaas van maken. Ook zaten er te lange stukken in sommige gedeeltes tussen met veel van hetzelfde.
Ik vond dit de matigste RIF show die Weco presenteerde vergeleken met de afgelopen editites. Gelukkig ben ik niet de enigste met dit gevoel lees ik net op Feuerwerk.net
Maar goed vergeleken met Nederland blijft het natuurlijk smullen :smile1:
Zag er heel goed uit. Ben benieuwd naar deel twee. Zag op 6.38 nog een heel apart effect. Weet iemand hoe dit effect heet?![]()
Hier is alvast Deel 1 te bekijken, gefilmt door onze duitse collega Voreifelrambo.
Dat is het "Falling Leafs" effect :blink1:
De show ziet er trouwens zeer goed uit zeg!
Veel gebruik van dezelfde effecten (rode en groene peony, falling leafs), maar toch brengen ze voldoende afwisseling om de show niet te eentonig te maken.
Ook leuk om weer klassiekers qua muziek voorbij te zien komen, zoals "Wizards in winter".