Bonbrige Display Shells

Stikkel

Registered User
In frankrijk mag je als particulier tot 4 inch vrij kopen als particulier, verkopen ze die dan bij de vestiging in frankrijk( sinomax als ik het goed heb)?

Anthony_bomb.

Registered User
Re: Bombrige Display Shells

edit @ athony:
'BOMBE BLEUE ET OR VERTE AVEC COMETE ARGENT'

is dat niet bleu et or, en geen verte... zo was het bij mij in iedergeval

rembo

Beide..
Er zaten shells tussen met ''blue et or'' en ook nog met ''verte''
Ook bommen met palmier en dahlia, glittering crossette etc (ja moeilijk om di franse namen te onthouden en te omschrijven)

Maar 3" bommen van bonbridge heb ik geen ervaring mee. enkel de 4"

Gr Ant

Pyromaster2

Registered User

Beide..
Er zaten shells tussen met ''blue et or'' en ook nog met ''verte''
Ook bommen met palmier en dahlia, glittering crossette etc (ja moeilijk om di franse namen te onthouden en te omschrijven)

Maar 3" bommen van bonbridge heb ik geen ervaring mee. enkel de 4"

Gr Ant

Ik had afgelopen jaar de 75mm franse bonbridge bommen geschoten, moet zeggen dat ze wel lekker gingen alleen kon ik niet goed oordelen omdat ik maar 3 verschillende effecten had van de 36 stuks.
Had 3 verschillende uiterlijkheden van de 75mm bonbridge shells, 1 met voetje waar een blauwe peony/chrysanthemum uit kwam, 1 shell zonder tail met zakje waar een multicolour peony uit kwam, en 1 met tail en zakje waar bij opstijgen een silver tail voor kwam waarna een lekkere burst met een groen naar violet kleurende peony (colourchanging).

remio

Registered User
dit jaar heb ik ook diverse kleuren peony's(geodes) en red palms van bonbridge gezien in 3" , heb t een en ander op film staan alleen samen met wat jorge en grotere maten en heb geen idee meer wat wat is helaas:cry:

de 4" heb ik in dahlia's en crossetes gehad.

hier een filmpje waarin je de 4" crossete duidelijk ziet!
http://www.vuurwerkfreakz.nl/Remio/4inch crosette en 4inch peony.wmv

zal een s kijken of ik duidelijker filmpjes kan fixen voor hier.

rembo

Registered User

Ik had afgelopen jaar de 75mm franse bonbridge bommen geschoten, moet zeggen dat ze wel lekker gingen alleen kon ik niet goed oordelen omdat ik maar 3 verschillende effecten had van de 36 stuks.
Had 3 verschillende uiterlijkheden van de 75mm bonbridge shells, 1 met voetje waar een blauwe peony/chrysanthemum uit kwam, 1 shell zonder tail met zakje waar een multicolour peony uit kwam, en 1 met tail en zakje waar bij opstijgen een silver tail voor kwam waarna een lekkere burst met een groen naar violet kleurende peony (colourchanging).

had jij dan een karton met maar 3 verschillende effecten?? Bij mij zaten er toch 6 verschillende in..

rembo

remio

Registered User
bonbridge heeft toch geen super assorted of wel? vaak zijn het zogenaamde halve kartonnen (3" 36, 4" 18 enzz)

ik heb ze gezien in red palm 36 stuks en mixed geode(peony) alleen de kleuren waren anders in dat karton, dacht 5 of 6 verschillende kleuren.

Pyromaster2

Registered User
bonbridge heeft toch geen super assorted of wel? vaak zijn het zogenaamde halve kartonnen (3" 36, 4" 18 enzz)

ik heb ze gezien in red palm 36 stuks en mixed geode(peony) alleen de kleuren waren anders in dat karton, dacht 5 of 6 verschillende kleuren.

Meen dat er weer kartonnen zijn die zelf gemixed zijn, dat zijn de oude kartonnen van 72 i.p.v 36 stuks.
Ik had 3 soorten effecten, denk dat gewoon simpel weg elke 2 doosjes van 6 bommen met hetzelfde effect, 3 x maakt dus 36 stuks.:cheesy:

rembo

Registered User

ja ik had een mixed peony karton van 3inch met 36stuks.

6 verschillende kleuren inderdaad. Ik had:
paars
rood
goud
blauw+goud met tail
groen+geel met tail
groen met geel pistel

filmpje staat in mijn post op de 1e pagina

rembo

Laatst bewerkt:

jasperrr

Registered User
Weet iemand wat het effect PIVOINE is van een 3" bonbridge shell? Is dit een mooi effect in vergelijking met de 3" PEONY van bonbridge?

Freddy

Registered User

Ik vind de effecten erg tegenvallen voor Bonbrigde shells (filmpjes van Rembo) maar misschien dat dit kan komen door youtube?!

PeterVuurwerk

Registered User

Pivone betekend Peony.
Ik vond de peonys zeer mooi rond. En de burstknal was goed te noemen. Zeker geen plofje die soms bij de Jorge shells weleens voor kwam.

Anthony_bomb.

Registered User
Wat ik wel jammer vindt, is dat Bonbridge geen 3" en 4" Brocade Crowns of Camuro heeft. Ben ze in elk geval nog nooit in die maat tegen gekomen.

Gr Anthony

Bovenaan