Ok, hier is ie dan:
Blakez Oud & Nieuw 2010/2011 Consumenten Show:
Van alle producten die geschoten zijn heb ik de naam toegevoegd aan de film.. Niet alles verliep echter volgens de planning, maar al met al toch een goede show in elkaar gezet.. De eerste 3 cakes (2x Sky Screamers + Colourful Thunder Tail) heb ik handmatig ontstoken.. De rest zou in 2 x via een 8 kanaals schietkistje lopen (met afstandbediening).. Hier werkte echter niet alle ontstekingen van, dus moest ik een paar keer het 'veld' in om handmatig te onsteken..
Vooral tegen het eind toe ging het gas d'r goed op en werkte gelukkig alles met de electrische ontsteking.. Jammer genoeg staat het niet allemaal even goed op film.. We stonden er zoiezo te dicht op om het echt goed te kunnen zien en filmen.. Het was wat mistig en op de heflt van de show begon het ook nog eens te regenen, waardoor de lens van de camera onder de spetters kwam te zitten en dat dus alleen maar wazige beelden opleverde..
Maarja, heb verder weinig te klagen, want heb er echt van genoten! Kwa combinaties was alles dik in orde en volgend jaar doen we het gewoon weer!!! :tounge:
Oja, let niet al te veel op het commentaar van het publiek, die laten zich af en toe goed gaan.. :hehe!:
Schietlijst:
2 x Sky Screamers + 1 x Colourful thunder tail
2 x Crackling Chyrsantium
1 x Jaloers
3 x Pinkie Winkie + 2 x Wasp + 1 x Spring flowers
6 x Warrior collection (1 voor 1)
2 x Event cake nr. 1 + 5 x Silver Blink Mine + 2 x Crossing Crossette
2 x Bursting Gold + 1 x Event Cake nr. 2 + 3 x Brocade Crown
3 x Vette Marja + 2 x Outrageous + 1 x Great walls of China
7 x Big Shot
2 x Miracle + 3 x Golden Willow
2 x Treasure Island + 2 x Earcatcher + 2 x Crackling Comets
1 x 30 years of missiles + 1 x Zware Jongens (A+B) + 4 x Nitrate Cake
3 x Heavy 5 (15 cakes tegelijk)
3 x Space Shooters + 3 x Hypnotised
10 x Silver Salute
6 x Hoogmoed
1 x Woede
(in de show is 1 x Crackling Chry en 3 x Warrior collection niet afgegaan, ook zijn de showtime silver blink mines niet te zien)