Blakez oud & nieuw 2010/2011

Roob

Registered User
*speechless* ................om jaloers op te worden. Maar waar heb jij nog Sky Screamers kunnen vinden?????

blakez

Registered User
Druk, druk, druk met doorlonten en projecten maken vandaag.. Verder allemaal bedankt voor de leuke reacties!! :happy:

@Roob: Had 2 x Falcon besteld, maar die kon niet geleverd worden, vandaar dat ik nu dus 2 x Sky Screamers heb staan.. Echter weet ik niet of ik daar nu heel blij mee moet zijn? Ze zijn uit productiejaar 2007 en daar wordt weinig goeds over geschreven hier op FPM.. :sad:

blakez

Registered User
Overzicht foto van alle cakes:

img6163k.jpg

Overzicht van alle klein spul en pijlen:

img6165on.jpg

Was nog een aardig werk om dat allemaal netjes neer te zetten.. Daarna een paar foto'tjes maken, en toen kon alles weer terug in de doos.. :happy:

Laatst bewerkt:

Seaker

Registered User
Warriors collection, tevreden over of heb je ze nog nooit eerder gehad? ik heb er 3 potten van gekregen laatst bij een bestelling

blakez

Registered User
Hèhè, na een hele dag in m'n 'bunker' aan het doorlonten te zijn geweest, nu eindelijk klaar met al m'n grote projecten! Hopelijk ontbrand alles zoals geplandt, voor 't eerst Quickfuse en Tapematch gebruikt..

Beetje gebroken nu, maar hé, je moet er wat voor over hebben.. :happy:

Nu even relaxen, beetje opruimen, en dan zal ik alles nog eens op de foto zetten.. Die komen in de loop van de avond online.. :smiling:

@Seaker: Voor mij ook de eerste keer warrior collection.. Alleen maar goede verhalen over gehoord, dus ben beniewd! Heb ze 1 voor 1 doorgelont, om alle effecten eens goed te bekijken..

Laatst bewerkt:

blakez

Registered User
Zie hier al mijn doorlont projecten voor aankomende jaarwisseling!

Schietvolgorde ben ik nog niet helemaal over uit, maar dat komt vast wel goed.. Bedoeling is om het eerste gedeelte met de hand te onsteken en de finale via een acht kanaals schietkistje.. :tounge:

10x Silver Salute:
img6210.jpg

6x Hoogmoed:
img6207i.jpg

2x Crackling Crysantium:
img6206q.jpg

3x Pinkie Winkie, 2x Wasp, 1x Spring Flowers:
img6204y.jpg

2x Miracle, 3x Golden Willow:
img6202t.jpg

6x Warrior Collection:
img6200v.jpg

3x Heavy 5:
img6198.jpg

7x Big Shot:
img6196vf.jpg

1 x 30 years of missile, 1x Zware Jongens, 4x Nitrate cake:
img6194g.jpg

3x Vette Marja, 2x Outrageous, 1x Great Wall of China:
img6192u.jpg

2x Crossing Crossette, 2x Event Cake nr. 1, 5x Mine Silver Blink:
img6191.jpg

2x Treasure Island, 2x Earcatcher, 2x Crackling Meteors:
img6189a.jpg

3x Hypnotised, 3x Space Shooters:
img6186cf.jpg

2x Bursting Gold, 1x Event Cake nr. 2, 3x Brocade Crown
img6184.jpg

Overzicht van alle projecten en cakes voor middernacht:
img6215l.jpg

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
Zo te zien gaat het in december wat minder goed met je psychiatrische behandelingen... Neem je je medicijnen nog wel??? :hehe!:

Man: wat een fantastische collectie maar ook vooral wat een projecten!!!!!!
Eerlijk gezegd de mooiste voorraad en projecten die ik op deze site heb gezien!!!

En dat zegt mijn omgeving dat ik een vuurwerk-kronkel heb..... In jouw geval heb je een complete afslag gemist!!!

Diep respect voor je assortiment en vooral je gecombinaties in de projecten!!!!!

Ben jaloers op jou en ook op je buren........

Denk je wel aan je rug met schouwen van deze zware projecten???? :tounge:

blakez

Registered User
't is inderdaad een prachtige collectie, kan niet anders zeggen.. Ben d'r dan ook erg trots op! :hehe!: 't Is wel weer een beetje los gelopen ja, had in eerste instantie niet zoveel vuurwerk gepland, maarja.. Het staat er nu toch weer..

Zal 't je nog beter vertellen, had eigenlijk helemaal niet thuis geweest tijdens oud & nieuw dit jaar.. Ben namelijk zeeman van beroep (3 maanden thuis, 3 maanden varen), maar door omstandigheden kon ik toch nog dit oud & nieuw mee pakken! En ja, dan gaan we d'r voor ook!

Nadeel is dan wel dat ik aanstaande 4 januari 's avonds richting schiphol moet om daar een vlucht te pakken naar hong kong, waar ik weer aan boord zal stappen voor 3 maanden.. :crying:

Dus de hele nasleep van dit oud & nieuw met filmpjes van iedereen etc zal ik niet meemaken.. Achja, dan hebben we nog wat te kijken in April als ik weer thuis ben.. :happy:

Waar ik benieuwd naar ben is het volgende:

Hoe gaan die silver salute's af, alle 12 tegelijk of in paren?

Die heb ik doorgelont in een pak van 6 en een pak van 4, beide met tapematch.. Morgen verbind ik beide blokken aan elkaar en laat ik 't electrisch ontsteken, dus alle 10 tegelijk!

Laatst bewerkt:

blakez

Registered User
Na een nachtje slapen en brainstormen over de schietlijst is dit eruit gekomen:

2 x Sky Screamers + 1 x Colourful thunder tail
2 x Crackling Chyrsantium
1 x Jaloers
7 x Big Shot
3 x Pinkie Winkie + 2 x Wasp + 1 x Spring flowers
6 x Warrior collection (1 voor 1)
2 x Event cake nr. 1 + 5 x Silver Blink Mine + 2 x Crossing Crossette
2 x Bursting Gold + 1 x Event Cake nr. 2 + 3 x Brocade Crown
3 x Vette Marja + 2 x Outrageous + 1 x Great walls of China
2 x Miracle + 3 x Golden Willow
2 x Treasure Island + 2 x Earcatcher + 2 x Crackling Comets
1 x 30 years of missiles + 1 x Zware Jongens (A+B) + 4 x Nitrate Cake
3 x Heavy 5 (15 cakes tegelijk)
3 x Space Shooters + 3 x Hypnotised
10 x Silver Salute
6 x Hoogmoed
1 x Woede

Als er uberhaupt nog iemand tijd heeft om op of aanmerkingen te maken hoor ik 't graag.. :) Ga denk ik ook alles electronisch ontsteken, moet ik enkel de 2 x Sky Screamers + Colourful thunder tail handmatig aansteken.. de rest kan in 2 x met m'n 8 kanaals schietkist.. Heb 'r zin in!!!!! :cool:

Laatst bewerkt:

looneytunie

Registered User
Allemachtig, wat een projecten :O
Hoop dat er wel iets van filmmateriaal van je gaat verschijnen. Zitten een aantal projecten tussen waar ik wel erg nieuwsgierig ben naar de uitwerking!
Heel veel plezier ermee.

blakez

Registered User
Allemachtig, wat een projecten :O
Hoop dat er wel iets van filmmateriaal van je gaat verschijnen. Zitten een aantal projecten tussen waar ik wel erg nieuwsgierig ben naar de uitwerking!
Heel veel plezier ermee.

Alles wordt gefilmd, das toch de bedoeling in ieder geval.. Moet wel even nakijken of ik alle projecten met tapematch goed heb doorgelont.. daarnet ging 18 x binkie namelijk niet echt af... :crying:

blakez

Registered User
.....en het is 2011! Beste jaarwisseling tot nu toe! Van mij kant dan ook aan iedereen de beste wensen! :happy:

Heb weer dik genoten afgelopen oud & nieuw! Overdag en 's avonds lekker gestookt en na middernacht een leuke show geschoten.. Jammer genoeg verliep de show niet geheel vlekkeloos, maar behalve ik heeft daar verder niemand last van gehad.. Iedereen vond het geweldig! :cool:

Film van de consumenten show komt er ook aan, nu bezig met editten.. die komt asap online.. Wel beetje brakke kwaliteit, door o.a. te dicht filmen, regen, mist en gewoon niet zo'n beste videocam.. :huh:

Afijn, deze foto's alvast als voorproefje:

img0218yb.jpg

img0223j.jpg

img0228pq.jpg

Roy1186

Registered User
Gaaf :D Ik doe hier al veel ideeën op voor volgend jaar. Wat een oud en nieuw moet jij gehad hebben zeg. Ik ben benieuwd naar je films. Mag ik misschien vragen hoe je aan dat snel lont komt? En wat is dat roze lont dat je gebruikt?

Bovenaan