Blakez oud & nieuw 2010/2011

blakez

Registered User
Mede vuurwerkfreaks, bij deze mijn zo goed als complete wishlist aka vuurwerklijst voor aankomende jaarwisseling:

Blakez Vuurwerklijst 2010/2011

Toch een prachtige optie van FPM om zo'n lijst te kunnen maken! Heb het eerlijk gezegd pas geleden maar ontdekt, maar vanavond mezelf er eens voor gezet en m'n lijst compleet gemaakt..

Bijna alles besteld in de voorverkoop bij Vuurwerkland Steenbergen, enkel kon ik de volgende items die daar ook nog besteld zijn niet vinden in de database:

1 x Shock Rocket
5 x Magic Whip 1 M
2 x Magin Whip 3 M
5 x Mine Silver Blink (Showtime)

De Zink Raketten, Twister met knal en Kids Playground haal ik op in de losse verkoop.. Altijd leuk om dan nog wat verschillende vuurwerkwinkels te bezoeken! :happy:

UPDATE 29 Dec 2010:

De collectie is binnen, bij deze de foto's:

img6156r.jpg

img6150a.jpg

img6149b.jpg

img6148s.jpg

img6147s.jpg

img6146x.jpg

img6145f.jpg

img6144j.jpg

img6141r.jpg

img6140c.jpg

img6138s.jpg

Mijn collectie voor 2010/2011! :D

Binnenkort nog eens alles op één overzichtelijke foto zetten, maar daar moet ik eerst wat plek voor maken.. :)

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Re: Vuurwerklijst van Blakez

Kijk, dit is nou eens een lijst waar ik jaloers op ben, helemaal goed

Helderd

Registered User
Is dat nou je winkel of je collectie? XD
Vette collectie! Mij iets té overdreven (qua kosten eigenlijk. Zou graag zoveel vuurwerk hebben), maar ik ga jou heel veel plezier toewensen!
Succes :p

Booomy

Registered User
Tering niet normaal. Die foto's hielden niet op. En inderdaad dacht eerst ook dat het een vuurwerk winkel was. Zo mooi neergezet en zo veel. Niet normaal. Ik wens jouw een super dag toe. En dat gaat zeker lukken. Veel plezier

Quadriffis

Registered User
Wow zo maak je foto's super leuk gedaan, en een collectie om U tegen te zeggen. Heel vet, hier ook vooral JALOERS (hé dat is een cake naam!? :p)

Zijn die mines van cafferata nou zonder voetstukje??? dat die zo verkocht worden...

blakez

Registered User
Bedankt voor alle reacties! Ik ga d'r inderdaad héél erg veel plezier aan beleven! Ook een flinke korting gehad op deze collectie, die 2400 euro heb ik er gelukkig niet voor hoeven betalen.. :happy:

@Davis: geen probleem om dat weg te krijgen hoor, gewoon heel de dag doorstoken en voor middernacht een dikke show in elkaar zetten.. :tounge:

hansso90

Registered User
HET Lijstje waar denk ik iedereen van zit te dromen!
succes met de "Dikke Show" in elkaar zetten! Kopen je buren nog wel vuurwerk? of kijken ze alleen mee?

KoenL

Registered User
Je hebt een schitterende collectie bij elkaar verzameld, goed gedaan! Leuk ook hoe je het op de foto hebt gezet!

Thomaaa

Registered User
Hahaha, waar woon je? Ik vier bij jou oud en nieuw! (L)

Geweldig man, geniet er van!

Had je al een idee wat je met die silver salute's gaat doen?

D-Joriz

Registered User
sick sick! ik denk dat ik volgend jaar in jouw straat oud en nieuw kom vieren haha dan hoef ik zelf niks meer te halen

Bovenaan