Hallo allemaal
Mijn lijstje is ook weer gereed voor aankomende jaarwisseling!
Door kortingsacties bij onder andere TP heb ik toch een nette lijst kunnen maken dacht ik zo :grin:
Alles is al besteld en betaald.
Het jeukt soms om nog meer te halen... Daarom wil ik bij de verkoopdagen nog een meterpakket scoren en een pijlenpakket om deze met mijn pa samen in de avond te stoken.
Alle producten, behalve de panter, zijn nieuw voor mij, dus ben benieuwd naar hoe deze presteren!
Ik ben vooral benieuwd naar de Cruel Traction!
De volgende cakes wil ik in de avond bij vrienden ontsteken:
1x Mountain Dog
1x Killer Instinct
2x Strong Celebration
De rest wordt per cake na 0:00 afgestoken.
Behalve de Cruel Traction, die gaat gewoon als doorlontbox als finale eindigen in mijn straat.
En de Panter, die wil ik in w-shape zetten. Jaren van gedroomd om die in w-shape te zetten. Dit jaar niet meer in productie en voor 24 te koop in een winkel in het Zuiden. Dus dat heb ik geweten! Ben benieuwd hoe die gaan bij de jaarwisseling!
Linkje naar de lijst!
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/19385
Nou dat was hem dan weer voor dit jaar!
Mijn lijstje is ook weer gereed voor aankomende jaarwisseling!
Door kortingsacties bij onder andere TP heb ik toch een nette lijst kunnen maken dacht ik zo :grin:
Alles is al besteld en betaald.
Het jeukt soms om nog meer te halen... Daarom wil ik bij de verkoopdagen nog een meterpakket scoren en een pijlenpakket om deze met mijn pa samen in de avond te stoken.
Alle producten, behalve de panter, zijn nieuw voor mij, dus ben benieuwd naar hoe deze presteren!
Ik ben vooral benieuwd naar de Cruel Traction!
De volgende cakes wil ik in de avond bij vrienden ontsteken:
1x Mountain Dog
1x Killer Instinct
2x Strong Celebration
De rest wordt per cake na 0:00 afgestoken.
Behalve de Cruel Traction, die gaat gewoon als doorlontbox als finale eindigen in mijn straat.
En de Panter, die wil ik in w-shape zetten. Jaren van gedroomd om die in w-shape te zetten. Dit jaar niet meer in productie en voor 24 te koop in een winkel in het Zuiden. Dus dat heb ik geweten! Ben benieuwd hoe die gaan bij de jaarwisseling!
Linkje naar de lijst!
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/19385
Nou dat was hem dan weer voor dit jaar!