Betelgeuze D

FPM ProductBOT

Registered User
IS2102D_Original_Thor_Betelgeuze_D_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Betelgeuze D[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS2102D[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 23,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]370 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]10/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Crackling mine crackling willow white, green,red strobe and blue peony.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

bridge

Bronzen Member
Het is wel opvallend dat iedereen het over de Hydra serie heeft en daar veel over wordt gepost, maar de betelgeuze serie is ook niet verkeerd!!!!

Tony

Administrator
Medewerker
IK heb er een aantal gezien en ik vond ze zwaar tegenvallen.
De Nederlandse cakes die er naast stonden te blazen deden er echt niet van onder. En het feit is dan dat dit wel per schot 23 gram is en wat ik had maar maximaal 15 gram.

bridge

Bronzen Member
Ok, daar kijk ik van op. Maar goed om te weten. Er komt steeds meer 15 a 20 + gram op de markt, maar daar zit dus ook weer het nodige kaf tussen het koren.

Bovenaan