Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is wel echt een top waaier om te zien, maar hij is al weer weg voor je er erg in hebt.
2st aan elkaar koppelen of een compound van op de markt zetten.
Hij is inderdaad wel snel weg, maar dat geeft hem ook wel weer spektakel.
De prijsindicatie in de startpost zal vast voor de Duitse markt zijn, maar voor € 30,- zou ik er geen bezwaar mee hebben als hij zo snel weg is. Voor dat bedrag is het nog een waaier die er mooi even tussendoor kan in een showtje.
Neemt niet weg dat een compound gaaf zou zijn. Hoops heeft meerdere van deze 20mm waaiers, dus als die allemaal in één doos als compound worden verkocht, kan ik dat alleen maar toejuichen!
Als ik mij niet vergis was die 30 euro de nl prijs. De site waar ik ze gezien had heeft deze niet meer online staan dus kan het niet controleren.
Dat is naar mijn mening helemaal een keurige prijs voor een 500 gram waaier! (En ook al is het "maar" 20mm)
Ik zag in ieder geval dat Vuurwerkstore Holten Hoops verkocht afgelopen jaar. Heb jij nog meer winkels gezien die ze verkochten?
€ 30,00 NL prijs voor deze cake is correct. Voor zo ver ik weet zijn we de enige die in NL deze serie cakes aanbieden van Hoops.
Groeten, Vuurwerkstore Holten