Asperen

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 26-11-2011
Plaats: Asperen
Provincie: gelderland
Waar: Leerdamseweg
Tijd: 22.30
Wie: Witte Tentenverhuur
Wat: Obekend
Waarom: maakt onderdeel uit van het jubileumconcert namens Stichting Zilver Lingewaal.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Op de beschikking staat dat het volgende wordt afgestoken:
Soort vuurwerk Diameter veiligheidsafstand
Cakeboxen consument < 2 inch 60 meter
Mines max. 1,97 inch 60 meter
Romeinse kaars max. 1 inch 60 meter
Fonteinen 60 meter
Single Shots max. 1,97 inch 60 meter

dieter

Registered User
De show zal bestaan uit consumenten vuurwerk, en geschoten gecombineerd met een lasershow van Resal Laser.
Duur van de hele show circa 14 minuten waarvan de laatste 4 minuten laser en vuurwerk.
De show en muziek is bedacht door Resal Laser samen met de opdrachtgever.
Ik heb circa 90 potten ter beschikking voor de afsluiting van de laatste 4 minuten.
Ja jongens jullie lezen het goed.... ik ga deze show voor Bomber / Witte Tenten verzorgen.

hutter

Registered User
Heb samen met m'n vrouw genoten van de laser show en het vuurwerk, lekker vol gas.
Zal het filmpje morgen even erop zetten.

p-aart-y

FPM Hangouderen
Leuke show gezien in Asperen stond naast het vuurwerk want die lasershow vond ik maar matig.(dit komt ook door de harde wind waardoor er bijna geen rook bleef hangen) Tijdens de finale ging het gas er goed op en waren er naar mijn mening te veel verschillende effecten tegelijk in de lucht maar dat mag de pret niet drukken ik heb staan te genieten.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Na een matige lasershow (kan echt niet meer in 2011), was het gelukkig vuurwerk dat de boventoon voerde, en hoe!
4 minuten voluit met fantastisch consumentenvuurwerk met als absolute topper de Jaloers van Marijn.
Ook de spinners to crackling en de roze, blauw en geel cakes waren fantastisch! (Camorra-lijn?)
Laatste shot met Woede en Hoogmoed! Ik heb genoten, al was de laser storend in het laatste deel.

dieter

Registered User
Leuke show gezien in Asperen stond naast het vuurwerk want die lasershow vond ik maar matig.(dit komt ook door de harde wind waardoor er bijna geen rook bleef hangen) Tijdens de finale ging het gas er goed op en waren er naar mijn mening te veel verschillende effecten tegelijk in de lucht maar dat mag de pret niet drukken ik heb staan te genieten.

Er zou ook zo zijn dat het vuurwerk in 2 delen van de show zouden zitten. Vandaag kreeg ik te horen dat het alleen in het laaste deel moest zitten dus vandaar alles in 4 minuten en dus veel producten door elkaar. De klant is koning.......

shinji

Moderator
Medewerker
Zo dan, daar werd geen rommel geschoten. Ga toch nog eens op zoek naar die multicolor dahlia cake. Die springt er wat mij betreft toch wel uit.

dieter

Registered User
De producten in volgorde zoals ik deze heb geschoten

Tante Sjaan
Blauwtje
Blonde Greet
Woeste Willem
Piedewiet
Manon
Lust
Groentje
Jaloers
Riootje
Luiheid
Schorpioen
Secreet
ADHD
Fuerto
Grof Geschut
Goud
Hoogmoed
Hoogmoed
Woede

shinji

Moderator
Medewerker
Die dahlia's komen dus uit de fuerto, opzich wel een leuk flowerbed, maar van mij mogen ze een dikke 500grmer volstoppen daarmee

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Inderdaad. Da's toch wel de mooiste dahlia uit vuurwerkend Nederland.
Een hele cake zou prachtig zijn.
Dan wel afgewisseld met MC dahlia's in Paars, rood en smaragdgroen graag

Bovenaan