Re: Anihalas zijn dubbeldikke lijstje 2014-2015!
Heb je wel een punt, maar je bouwt niet voor niks een rustig gedeelte in je show toch. Of heb ik dat verkeerd begrepen? Als die Shaft daar toch instopt en nou begint met de Lightcore van Vuurwerkmania dan heb je de speciale go getters en aandacht met overige effecten tegelijkertijd in een cake. Dan behoud je de schoonheid van je Shaft en heb je toch de start die je wilt.
Just a thought.
Tsjaaa het begon een beetje met de vraag of ik de Splitting Neon als rustmoment zou gebruiken of niet. Het idee van de lightcores vind ik een goed alternatief voor mijn plan. Die cake heb ik een beetje over het hoofd gezien denk ik. Maar helaas is die optie mij nu aan het einde van mijn budget te duur en moet ik creatieve oplossingen zoeken. En daarom lijkt mij de combinatie van junior jacks en de shafts leuk. Het is om heel kort de aandacht te vragen aan het begin van de show.
Ik ben sowiezo druk bezig met verzinnen dus ik zal dadelijk even een pdfje uploaden met een plan. Ben benieuwd naar jullie meningen.
Het is een pdf van mijn eerste concept/4e wijziging. En vast excuses voor de crappy up/download site maar het werkt dus ik klaag niet.
te laat is nu weer weg :tounge:
Ok zullen een aantal van jullie missen hoe alles moet overlappen. Maar dat moet er maar bij verzonnen worden

het gaat nu even puur om de volgorde.