Amsterdam

Moontan

Moderator
Medewerker
Woensdag 16 mei Kermis vuurwerk te Amsterdam

plaats : Amsterdam
provincie : Noord Holland
wie : onbekend
wat : onbekend
waar : plein bij winkelcentrum Amsterdamse poort
tijd : omstreeks 22.00 uur

http://www.kermisamsterdam.nl/?p=news&pid=31

poepiegaaf

Registered User
Dat was een mooie show van Katan. Ja, het was extreem klein; ja, het aantal mensen in het publiek kon je op 2 handen tellen, maar de twee mannen waren goed bezig en hebben een prima show neergezet. Lekker vlot, leuk begin en lekkere knallen in het begin rot het eind, inclusief een lekker toetje toe.

Ik zal zo de video uploaden.

kingmokum

Banned
Dat was een mooie show van Katan. Ja, het was extreem klein; ja, het aantal mensen in het publiek kon je op 2 handen tellen, maar de twee mannen waren goed bezig en hebben een prima show neergezet. Lekker vlot, leuk begin en lekkere knallen in het begin rot het eind, inclusief een lekker toetje toe.

Ik zal zo de video uploaden.

Het is erg jammer dat dit soort evenementen niet beter worden gecommuniceerd richting het publiek in amsterdam.

Zelf heb ik het ook gemist, niet dat ik daar wakker van lig maar met name voor kids is dit natuurlijk een leuk uitstapje.

poepiegaaf

Registered User
Het is erg jammer dat dit soort evenementen niet beter worden gecommuniceerd richting het publiek in amsterdam.

Zelf heb ik het ook gemist, niet dat ik daar wakker van lig maar met name voor kids is dit natuurlijk een leuk uitstapje.
Ik wist niet dat er überhaupt een kermis was... Dankzij FPM heb ik deze show gezien. Ook op posters (alleen in de buurt van de kermis) was het aangegeven dat er vuurwerk was, waarbij het in het klein onderaan stond.

Bovenaan