Alpeco: Spanish Thunder 408

stonetjes

Registered User
Re: alpeco : spanish thunder 408

Ja, en nu koopt iemand een 0.5 grams nitraat. De knal valt tegen dus koopt hij die de volgende keer niet meer. Hierdoor blijft er uiteindelijk een kleinere groep over die dit product koopt. Dus denk dat het wel nuttig is om goed te kijken wat de vraag in de markt is.

3307

Registered User

Inderdaad, je kunt wel een product opleggen aan de klant. Maar als de klant het niet (meer) wil hebben, dan koopt ie het niet.

Ik kan de hele bedoeling achter al die verschillende knallers die nagenoeg even hard schijnen te gaan, niet echt volgen. Ik weet wel wat de klant wil, de klant wil diversiteit en niet 100producten die het zelfde zijn met alleen een ander wikkeltje eromheen. Dit zorgt ook alleen maar voor verwarring.

Was het maar 5 jaar geleden. Toen kocht je onder het feestvuurwerk een strijker met de motto 'veel voor weinig', een black bermuda voor de flits, een nitraat voor de leuke vlam en een vlindertje voor de hardere dreun. Gewoon lekker simpel.

dus zijn ze nu goed of slecht ?? en ze waren toch 22.00 voor hoeveel alvast bedankt

Als je gewoon de begin post had gelezen had je het allang kunnen weten:push:

Naam : Spanish thunder 408
packing : 10/5 (5 doosjes van 10 stuks in een slof)
prijs : 22€

Dit Staat daar namelijk:blink1:

P

poziloc

Guest

Dat schijnt nogal moeilijk te zijn om alles te lezen

xavier

Registered User

Heb eerder al uitgelegd waarom de knallers van Alpeco steeds rond de 1 gram flashpoeder zitten. Met de 0.8 tot 1 gram komt Alpeco aan de toegelaten dB limiet. Waarom andere importeurs wel knallers hebben van 1.6 Gram? Dit heeft vooral te maken met de stalen die ze naar het labo brengen. De stalen die ze naar het labo brengen zijn van minderwaardige kwaliteit. Eenmaal ze een keuringsnummer hebben gekregen, geven ze de fabrikant de opdracht om deze beter te maken. Ik denk bijvoorbeeld aan een betere omhulsel, betere kwaliteit van het poeder etc..

crazy selco

Registered User

heej mede freaks ff een vraagie.
ik ga binnekort naar alpeco en ik wil wten wat het hardst knalt. de spanish thunder 408
de titanium thunder 1308 of
de bonbridge spanish cracker.... alvast bedankt.

Alcoholic

Registered User

Heb eerder al uitgelegd waarom de knallers van Alpeco steeds rond de 1 gram flashpoeder zitten. Met de 0.8 tot 1 gram komt Alpeco aan de toegelaten dB limiet. Waarom andere importeurs wel knallers hebben van 1.6 Gram? Dit heeft vooral te maken met de stalen die ze naar het labo brengen. De stalen die ze naar het labo brengen zijn van minderwaardige kwaliteit. Eenmaal ze een keuringsnummer hebben gekregen, geven ze de fabrikant de opdracht om deze beter te maken. Ik denk bijvoorbeeld aan een betere omhulsel, betere kwaliteit van het poeder etc..

Ja idd, of er nu 5gr slecht flash in zit of 1gram superkwaliteit, het draait uiteindelijk om het toegestane db

vuurwerk14

Registered User

Het is een lekkere knal.Wou ze ff testen was alleen niet zo slim deed het overdag en rond deze tijd niet zo slim. Kreeg gelijk al iemand achter me aan rennen geblazen.

Laatst bewerkt:

ifeelfine

Registered User

heb veel plezier gehad met mijn sp th 408 mijn tnt's van knalgoed en mijn sp cr C van Choet gingen harder, maar prijstechnish is dit toch een leuke knaller. dit jaar weer een karton (50 stuks) halen.

frank12345

Registered User

wat raden jullie aan spanish cracker-c spanish cracker normaal of deze?
(wel qua prijs/kwaliteit)

mr. kaboem

Registered User

wat raden jullie aan spanish cracker-c spanish cracker normaal of deze?
(wel qua prijs/kwaliteit)

Ik zou voor de spanish cracker c gaan. Die zijn weliswaar ietsje duurder maar de knal is veel beter en deze hebben ook nog eens een slechte vertraging en de knal van de 408 vind ik ook niet echt. Ik heb ze beide gehad en op basis daarvan zeg ik: ga voor de spanish cracker c.

vuurwerk14

Registered User

Ben ik het mee eens. Vooral ook omdat de vertraging idderdaad heel erg slecht is hij gaat heel snel af.

Bovenaan