Aanstekerwinkel.nl Aanstekers

michel0911

Registered User
Re: Aansterwinkel.nl Aanstekers

Dit blijft voor mij persoonlijk de beste aansteker:

http://www.youtube.com/watch?v=phvcV5i3xso&NR=1

en dat voor een 7 euries.

als je een hele dag aan het stoken bent is navullen/refill niet nodig, aangezien deze (ook uit eigen ervaring) heel zuinig met zijn gas omgaat.Geloof me, dit is echt een topper!

Laatst bewerkt door een moderator:

Subarashii

Registered User

Vandaag mijn MetalTorch met refill's binnen gekregen, kortom super snelle levering :bigsmile:...

Alleen weet ik niet hoe ik moet bijvullen met de refill all het gas komt er net zo hard uitzetten of kan het pas als hij helemaal leeg is :embarrest: ?

michel0911

Registered User

is toch gewoon de MetalTorch die ook bij de aanstekerwinkel te koop is? zie geen verschil

ja klopt, zijn dezelfde inderdaad, je kan ze ook uit het buitenland (hong Kong) bij dealextreme.com bestellen voor 10 dollar (7 euries ongeveer) en zonder verzend kosten.

Dealextreme.com heeft ook heel veel andere interessante aanstekers, eigenlijk voor ieder wat wils, check maar eens op :
http://dealextreme.com/products.dx/category.809

Hou in gedachten dat er geen verzendkosten zijn, levering is was mij 4 a 5 dagen.

p.s. vooral de reviews op de aanstekers zijn erg nuttig.

Laatst bewerkt:

michel0911

Registered User

Vandaag mijn MetalTorch met refill's binnen gekregen, kortom super snelle levering :bigsmile:...

Alleen weet ik niet hoe ik moet bijvullen met de refill all het gas komt er net zo hard uitzetten of kan het pas als hij helemaal leeg is :embarrest: ?

Met bijvullen heb ik totaal gene problemen, busje gas kopen en erop zetten, klaar.

Yvez

Registered User

Aanbieding tot 5 december! 14% korting op de Professional Hyper Torch

[small]Deze compacte brander is stevig en heeft een krachtige JetFlame. De vlam is uiteraard regelbaar en door venster in het gas reservoir kunt u makkelijk zien hoeveel gas er nog in zit. Gas is makkelijk bij te vullen
Er zit een afneembaar voetje bij en de brander heeft continue brandstand. Het afneembare dopje op de vlammond beschermd deze tijdens transport.

Enkele toepassingen van de aanstekers:

- Vuurwerk
- Solderen
- Creme Brulee
- Sigaar
- Outdoor
- Barbecue
- EHBO
- Verwarmen (bijv. voor buigen)
- Smelten
- Krimpen[/small]

Normaal 6,95 nu 5,95! Ruim op voorraad dus direct leverbaar.

Professional-Hyper-Torch1.jpg

De MetalTorch is helaas tot 01-2010 uitverkocht, de PyroTorch is nog maar beperkt leverbaar

Laatst bewerkt door een moderator:

maartenvincent

Registered User

Goede vraag ik zou het ook willen weten. Ik wou zelf de metaltorch kopen, maar daar ben ik blijkbaar te laat voor. Dan waarschijnlijk deze kopen.

Yvez

Registered User

Er kan naar schatting 15ml gas in. Heel lastig om er een brandduur aan te geven, als je hem gebruikt om sigaretten aan te steken doe je er 2 a 3 weken mee.

Yvez

Registered User

ze zijn hier gewoon te bestellen hoor :

http://dealextreme.com/products.dx/category.809

altijd voorraad, en snelle levering!

Fantastisch dat ze daar te krijgen zijn, ik heb er daar eens een paar besteld toevallig. Staan al 6 dagen in pending. En wat kerstmutsen: ETA 12/31/2009 <- Leuk voor volgende kerst :p Verder een niks mis met DX hoor maar voorraad en snelle levering klopt niks van.

Yvez

Registered User

Goed voorbereid zijn voor een knallend oud en nieuw?!?

Deze aanbieding bestaat uit een Hendi Crème Brûlée Torch en een compacte Professional Hyper Torch, 2x 300ml aanstekergas en 1x 90ml aanstekergas.

Normaal 43,15 euro nu voor maar 37 euro!

14% voordeel

knalaanbieding.jpg

Geschikt voor:

- Vuurwerk
- Solderen
- Creme Brulee
- Sigaar
- Outdoor
- Barbecue
- EHBO
- Verwarmen (bijv. voor buigen)
- Smelten
- Krimpen

svnJJ

Registered User

Ik heb toevallig allebei de producten dit jaar aangeschaft en het zijn echt top aanstekers! Ook het gas ik van Goede kwaliteit..

Wil je dat je aansteker het altijd doet tijdens de belangrijkste dag?

Niet twijfelen!

Top spul!

Groeten Sven

Chunky

Registered User

Twee vragen over de PyroTorch die ik hier heb liggen. Ik ben uiteraard vergeten gas bij de aansteker te bestellen in de veronderstelling dat ie wel gevuld zou zijn :push:

Vraag 1: Hoeveel gas gaat erin?
Vraag 2: Is de 18ml refill geschikt voor de PyroTorch?

Bij voorbaat dank!

Yvez

Registered User

Twee vragen over de PyroTorch die ik hier heb liggen. Ik ben uiteraard vergeten gas bij de aansteker te bestellen in de veronderstelling dat ie wel gevuld zou zijn :push:

Vraag 1: Hoeveel gas gaat erin?
Vraag 2: Is de 18ml refill geschikt voor de PyroTorch?

Bij voorbaat dank!

Vraag 1: 20 a 30 ml, hier heb ik helaas geen officiele opgave van
Vraag 2: Ja, maar je kan iedere soort aanstekergas gebruiken maar Unilite gas wordt als 1 van de zuiverste soorten beschouwd.

Chunky

Registered User

Vraag 2: Ja, maar je kan iedere soort aanstekergas gebruiken maar Unilite gas wordt als 1 van de zuiverste soorten beschouwd.
Nou, ik weet in ieder geval dat aanstekergas van petroleum niet werkt :cheesy:

Nieuwe bestelling geplaatst met wat ml butaangas!

Oh en ik bedoelde ook of die erop zou passen, maar dat zal dan wel. Bedankt Yvez!

Laatst bewerkt:

Markie

Registered User

Eergister deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.10634 aanstekert besteld. Had die hele comments niet eens gezien, gewoon op het oog uitgekozen.. De beoordelingen zijn (as usual) gevarieerd, maar ik zie wel wat het ding doet. Is volgens mij wel betrouwbaar maar wordt erg heet als je hem lang laat branden. Maar dat heb ik toch niet nodig :smile1:

Bovenaan