Aanstekerwinkel.nl Aanstekers

HocusPocus.Pyro

Registered User
Re: Aansterwinkel.nl Aanstekers

Hey Yvez, waanzinnig, ze zijn vanmiddag binnengekomen, super mooie lighters weer. OK, ik zal stoppen met het geven van complimenten, anders komt Tony straks bij je langs om FPM reclame tarieven te innen. ;-)

KoenL

Registered User

Nou ik heb zojuist ook de Pyrotorche binnen gehad en meteen al een probleem. Hehe, ik heb hem net gevuld; Op z'n kop houden en dan het aan de onderkant van de aansteker erin doen. Even wachten en vervolgens weer rechtop houden, maar nu loopt het gas er weer uit. Ik heb je net ook een PM gestuurd Yves, maar misschien zijn er meer mensen met dit probleem.

Patrick

Registered User

Pakketje is aangekomen :smile1:... op het postkantoor, want ik was niet thuis :push: Naja dat wordt donderdag of vrijdag dus ophalen :suspicious:

Yvez

Registered User

Belangrijke mededeling voor de mensen die nog voor oud en nieuw een artikel willen ontvangen en nog niet besteld en/of betaald hebben. Uiterlijk voor donderdag 27 december 18:00 de bestelling in orde hebben, dan zal deze vrijwel zeker voor 31 december ontvangen zijn. Afhalen in Dordrecht kan alleen op afspraak.

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Ik heb zo juist, de cigar aansteker getest.
Om mijn kruit stress te onderdrukken, steek ik bijna elke avond een paar morning glories en sterretjes af.

Met de sigaraansteker, kan je goed de morning glories mee aansteken.
Niet je vinger lam drukken, als met zo'n oude vlam aansteker.
En de vlam gaat ook niet steeds uit, ter vergelijk met de ouderwetse aansteker.

Ook lontjes kun je er goed mee aansteken, want ik heb ook een stick less rocket afgestoken.

Prima aansteker, alleen jammer dat hij tijdelijk uit het arsortiment is.:mad:

De aansteker, die ook bij de Marskramer wordt verkocht, heb ik ook gestest.
Voldoet ook aan de eisen, deze heb ik gekocht via Pieter van AVP.

Pieter en Yves bedankt, jullie maken het vuurwerk aansteken een stukkie veiliger.

Yvez

Registered User

Nou ik heb zojuist ook de Pyrotorche binnen gehad en meteen al een probleem. Hehe, ik heb hem net gevuld; Op z'n kop houden en dan het aan de onderkant van de aansteker erin doen. Even wachten en vervolgens weer rechtop houden, maar nu loopt het gas er weer uit. Ik heb je net ook een PM gestuurd Yves, maar misschien zijn er meer mensen met dit probleem.

Ok we hebben de oorzaak gevonden, de postbode heeft de dikke bubbeltjes envelop ondanks de pakketzegel toch door de brievenbus gepropt/getrapt. Met als gevolg een defect ventiel! Komt goed Koen.

Merry xmas iedereen :nuts:

maxxie

Registered User

Net de Superlighter gekregen voor kerstmis :nuts: echt een goed aanstekertje.
Ben van plan om in de toekomst (niet meer in dit jaar) er meer te kopen. :love:

Patrick

Registered User

JAAAAAH.. Eindelijk m'n pakketje in ontvangst kunnen nemen

tools.jpg

Na het eten gelijk ermee pielen :D

Super Yvez,.. dankjewel

DaMightyWackO

Registered User

Ik heb tweemaal de wpt-4000 ontvangen, een pracht aansteker. 1 werkte er helaas niet naar behoren. Ik kreeg direct een reactie terug na een mail (zelfs op 1ste kerst dag!) En hij stuurde mij direct een nieuw exemplaar zodat ik hem voor oudjaar nog heb. Ofwel een top service op een top product!

Complimenten voor Yves!

sarlo

Registered User

Echt jammer. Ik wilde vandaag mijn superlighter deluxe bijvullen en nu is hij kapot :(

Hij blijft namelijk leeglopen sinds ik hem bijgevuld heb. Dus als ik de gasfles verwijder van het vulventiel blijft hij leeglopen :(

Patrick

Registered User

Zo dan.. Heb ff met die Pyrotorch zitten spelen, maarrrr wat een VET ding! :smile1:

Komt echt een gigantische vlam vanaf.. De allerhoogste stand is echter niet aan te bevelen want dan gaat ie sputteren. Maar goed met een beetje gevoel kun je er een heerlijk grote vlam uit toveren :D

Even een filmpje van gemaakt:
http://www.vuurwerkfan.nl/pyrotorch.wmv

Son-T

Registered User

Voor degene die het nog niet uitgevonden hebben .

Als je het zwarte plastic rondje onder het veertje verdraait als de aansteker aanstaat dan krijg je een normale vlam.:idea:
Geldt voor de pyrotorch en het marskramer model.

Laatst bewerkt:

brainman

Registered User

Ik heb 24 dec een WPT-4000 besteld, maar krijg je ook een track en trace?
Heb wel een bevestiging gehad.

sarlo

Registered User

Mijn dag is weer helemaal goed! Yvez van aanstekerwinkel.nl is net persoonlijk langs gekomen om mij een nieuwe aansteker te brengen! Mijne was namelijk kapot gegaan en naar een paar mailtjes over en weer heb ik nu mijn nieuwe aansteker incl gasbus en 2 extra mini gasbusjes voor dezelfde prijs!

Top service ;)

thunderboy

Registered User

Ook ik ga dit jaar genieten van deze aanstekers...::nuts:
Mijn oude Hotspotje was dringend aan vervanging toe.

Yvez heeft ze net gebracht hier, en ik ben er superblij mee. Perfecte service, snelle levering, en de prijs is zeer betaalbaar.

Ik heb 3 modellen gekozen, en er een mooi plaatje van gemaakt...
snc10526pl7.jpg

Yvez, harstikke bedankt man:bigsmile:

Grtzz TB

blazuhhh

Registered User

Ook hier maar even bij Yves wezen shoppen. 2 maal de PyroTorch binnen met navulling. Mooi design en super handig:amuse:

Bedankt voor deze torches. Scheelt weer kloten met aansteeklonten en aanstekers:bigsmile:

Yvez

Registered User

Ik heb nu een aantal probleem SuperLighters opgehaald en nader bekeken een oorzaak is toch dat mensen hun vuurwerk te dicht bij de vlammond houden. Hierdoor kan de vlammond gaan sputteren.

Het is belangrijk om de lont ca 4cm van de vlammond te houden.

Dit staat los van enkele Superlighters met lekkende ventielen, dit ga ik later eens overleggen met de leverancier.

Bovenaan